Instagram’da Popüler Olma Yolları

Instagram’da Popüler Olma Yolları
by

Instagram’da Popüler Olma Nasıl Olduğunu Bilmek İstiyor musunuz?Instagramda popüler olma yollarını Kim bilmek istemez ki? Dünyayı gezmenin lüks bir yaşamına sahip olmak, diğer ünlü ve ilham veren insanlarla tanışmak, hayran olmak ve liste devam ediyor. Kulağa hoş gelmiyor mu?

Instagram’da popüler olma ya da başka herhangi bir sosyal medya platformunda ünlü olmak iyi bir şey değil mi?, kendin için yapmayı planladığın bir şey değil mi?

Neredeyse 10 yıldır Dijital pazarlama yapıyorum ve bazı sosyal medya hesaplarının bir kalp atışı içinde sıfırdan kahramana gittiğini, bazılarının ise on yıl içinde ün kazanmaya çalıştığını gördüm.

Sonunda ne kadar sürdüğü önemli değil. Yeterince istersen, bunu başarabilirsin. Dünya gerçekten senin istiridyen.

Ancak, Instagram’da popüler olma yolunda yardımcı olacak en iyi uygulamaların olduğuna inanıyorum. Bir Dijital Pazarlama uzmanı olarak, herkesin daha hızlı bir şekilde öne çıkmasına yardımcı olmak için bu makaleyi bir araya getirdim.

1. Neden Instagram’da popüler olma istiyorsun?

İlk başta neden Instagram’da popüler olma isteğini sormayacağım. Bu çok felsefi bir konuşma olabilir ve bu başka bir zaman için bir konudur.

Ama kendine sorman gereken asıl soru, neyle meşhur olmak istiyorsun?

Komik olduğun ve onları güldürdüğün için insanların seni sempatik bulduğu için mi? Modada harika bir estetiğe sahip olmanız ve insanların size ilham vermek için size gelmesi mi? Yoksa kendi alanında başkalarının bir konuda daha iyi olmalarına yardım etmek isteyen bir uzman mısınız?

Bu senaryoların ortak özelliği nedir? Hepsi izleyicilerine değer sağlar. Şöhret ve iz bırakmadan değer vermelisin.

Hikayenin sonu.

İçeriğinizle birlikte başkaları için bir şey yapmazsanız, insanları çevrede kalmaya ikna etmek gerçekten zor. Takip ettiğiniz ünlü insanları düşünün. Onları takip ediyorsun çünkü onlardan hoşlanıyorsun, müziklerinden hoşlanıyorsun, yaşam tarzlarından falan. Onlardan ilham alıyorsun.

Eğer onlar gibi olmak istiyorsan, değerli içerik sağlayarak onlar gibi davranmaya başlasan iyi edersin.

İşte bu yüzden Instagram’ı hikayenizi paylaşacağınız bir platform olarak düşünmelisiniz.

Instagram oradaki en sıcak sosyal medya platformlarından biri. Bir çok dijital pazarlamacı (kendim dahil) Instagram’ın izleyicinizle iletişim kurmak için en iyi yer olduğunu söylüyor. İçeriğin sağlandığı basit görsel yaklaşım sayesinde, diğer sosyal medya platformlarına kıyasla Instagram’daki katılım oranı birkaç kat daha yüksektir.

Biraz da nişe bağlı, örneğin finans veya politika içindeyseniz Twitter’ı düşünebilirsiniz. Niş, ağır bir şekilde resimler ve videolar ile ilgiliyseniz, Instagram sizin için iyi bir tercih olabilir.

2019 yılının başlarında İnstagram’da aylık 1 milyardan fazla aktif kullanıcı arıyoruz (kaynak: statista.com). Ve büyüme hızı, yavaşlama belirtileri göstermiyor.

Yani evet, İnstagram’da bulunmak mantıklı.

2. Instagramda popüler olma : Yeteneğiniz / tutkunuz nedir?

Tutkunuzu bulun. Öncelikle kendinize şu soruyu sormak zorundasınız: Yeteneğiniz veya tutkunuz nedir?

İdeal olarak, Instagram sayfanıza tutkulu olduğunuz ve yetenekli olduğunuz bir konu hakkında başlamak istersiniz. Bu harika bir başlangıç yapmanın en kesin yoludur.

Bir şarkı kariyerine başlamak için büyük bir tutkunuz varsa, ancak hiç şarkı söyleyemiyorsanız, üzülmeyin. Spot ışığında hala parlayabilmenin yaratıcı yolları var.

Örneğin, yetenek eksikliğinizle öne çıkabilir ve bununla parlayarak, Gerçek olursan insanlar senden hoşlanır ve seni takip eder.

Ya da neden deneyimlerinizi dünyayla paylaşmayı ve paylaşmayı öğrenme yolculuğunuzla ilgili bir Instagram hesabı başlatmıyorsunuz?

Kendinizi ilginç hale getirmenin birkaç yolu var.

3. Instagram’da popüler olma yolunda İlk 100 ile 1000 arasında takipçiyi alın

İlk 100 ila 1000 takipçi edinin. Hepimizin arkadaşları ve ailesi var. Herkesi yolculuğunuza dahil ettiğinizden emin olun. Bu, insanların genellikle ihmal ettikleri ya da bir nedenden ötürü yapmayı unuttukları bir şeydir.

Anladım, büyüdüğümde başladığımda çok gergindim. Gerçek şu ki, kendinizi dışarıda bırakmak ilk kez bilinmeyen bir izleyicinin önünde büyük bir sahnede yürümek gibi. Seni kesinlikle olduğun gibi seven insanlar olacak. Çobanlar olacak (internet ha!) Ve gerisi umursamayacak. Henüz!

Eğlendiğiniz ve sizi seven insanları memnun ettiğiniz sürece, harikasınız!

Bu ilk takipçiler önemlidir, bu yüzden aslında süreçlerinizi çözebilir ve işlerinizi nasıl yapmak istediğinize dair bir ritim kazanmaya başlayabilirsiniz.

4. #instafamous olmak için kendi etiketinizi geliştirin

Etiketiniz

Çoğu marka ve büyük hesap yalnızca kendileri ve takipçileri tarafından kullanılan kendi etiketlerini geliştirdi. Bu, “çevrenizi”  belirli bir konuyu oluşturmanın harika bir yoludur.

Tabii ki Coca-Cola veya Apple iseniz, dünyanın her yerinden insanlar gerçekten sizi takip etmeden hashtag’inizi kullanacak.

Kendi etiketinize sahip olmak, hesabınızın daha profesyonel görünmesini sağlar (ve olması gerekenden daha büyüktür) ve sizinle ilgilenen ve yarattığınız hareketle ilgilenen insanları alır.

Etiketiniz, hesabınızın adı, ürününüzün adı, program, hareket, hizmet veya yalnızca nişinizle ilgili kelimelerin yaratıcı bir kombinasyonu olabilir.

5. Çok çeşitli hashtag kullanın.

Hashtag’leri kullanma hakkında araştırma yaptıysanız, muhtemelen çelişkili önerilerde bulunmuşsunuzdur. Bazıları sadece birkaç hash etiketi kullandığını, böylece fazla spam görünmeyeceğini söylüyor. Bazıları, şu anda İnstagram tarafından izin verilen en fazla sayıda hashtag olan 30 hashtag kullanmanız gerektiğini söylüyor.

Araştırmalar, 11’den fazla hashtag kullanmanın daha fazla etkileşim içerdiğini gösteriyor. Arabellek, karma etiketleri kullanma hakkında çok güzel bir makale hazırladı.

Hashtag sayısı

Şahsen her gönderi için 30 hashtag’ın hepsini kullanmanızı tavsiye ederim. Farklı kitlelere ulaşmak için onları alakalı tuttuğunuzdan ve ara sıra değiştirdiğinizden emin olun.

2018’de daha az hashtag kullanma ve bunları ilk açıklama yerine başlıklar halinde kullanma konusunda bazı deneyler yaptık. Bir şey olursa, angajman azaldı. Bu yüzden hepsini kullanmaya çalışın ve gönderiyle ve nişinizle alakalı olduklarından emin olun.

İPUCU: #life #love vb. Gibi süper popüler etiketler kullanmayın. Bunun yerine, daha iyi bir erişim elde etmek için yaklaşık 100 milyon ila birkaç milyon gönderi paylaşımına sahip hashtag kullanın.

6. Maruziyetinizi farklı etiketlerle takip edin

Bu çok büyük Bu çok büyük!

Birçoğumuz, insanların sadece arkadaşlarının profillerine göz atmadıklarının, aynı zamanda yeni ve havalı içerik aradıklarının farkında değiliz.

Mesajlarınızın belirli etiketler için “üst yazılar” bölümünde yer almasını istiyorsanız, yayınlandıktan kısa bir süre sonra büyük çekişler kazanmanız gerekir. Genellikle yayınlarınız yaklaşık 48 saat kalabilir. Bu, hashtag’e ve onu kullanan diğer hesaplara bağlıdır.

Tüm hashtaglerinizi gönderdikten birkaç saat sonra kontrol etmenizi öneririm. Bunlardan herhangi biriyle üst yazılar bölümüne girdin mi?

Eğer yapmadıysanız, muhtemelen çok geniş ve çok popüler etiketler kullanıyorsunuzdur. Bir miktar çekiş elde etmek için daha az popüler olanları kullanmayı deneyin. Hesabınız zaten büyük olduğunda, hashtag’leri kullanmadan bile “keşfe çıkabilirsiniz” (Instagram hashtag’lerin yanı sıra diğer işaretleri de okuyor).

Öte yandan, tüm kullanılmış etiketlerle “keşfet” e tıkladıysanız, daha da büyük bir kitleye ulaşmak için daha popüler olan etiketleri kullanmayı düşünmelisiniz.

Hangi etiketlerin sizin için hangilerinin işe yaramadığını test etmeye devam edin.

Her zaman popülerlikle ilgili değil. İnstagram’ın algoritmasının Google’ınkine benzer olduğunu ve aynı zamanda bir TO (tıklama oranı) ve hesabın etkinliği gibi faktörleri de dikkate aldığına inanıyorum. Dolayısıyla, insanlar içeriğinizi belirli bir etiketle alakalı bulamazlarsa, yayınınıza tıklamıyor / tıklamıyorlar. Bu, Instagram’da en üstteki yazılar bölümünde kalmamasını sağlar.

Mantıklı mı?

7. Rakiplerin ve İlham aldığınız hesapların bir listesini yapın

Rakiplerin bir listesini yapın. Bir çok nedenden dolayı bu önemlidir.

İlk olarak, onların profilini anlamak iyidir. Takipçileri ile nasıl etkileşime giriyorlar (daha iyi bir şey yapabilir misiniz)? En çok paylaşımda ne tür yayınlar bulunur? vb.

İkincisi, takipçiler için mücadele etmek yerine arkadaş olmak ve rakiplerinizle işbirliği yapmak daha iyidir. Ben her zaman rakiplerinizle etkileşime geçmenizi ve mümkünse çığlık atmanızı öneririm (daha sonra buna devam edersiniz – bu yüzden buna devam edin).

Üçüncüsü, etkileşimde bulunmak istediğiniz belirli  rakipler varsa, ancak onların dikkatini gerçekten çekmiyorsanız, kişisel olarak almayın. Hepimiz insanız ve hepimiz bir günde 24 saatimiz var. Muhtemelen sosyal medyada olup biten her şeyden haberdar değildir.

Ancak, zaman zaman başlıklarınızdaki yazılardan bahsedebilirsiniz. Bunu görürlerse, sadece yorum bırakarak yanıt verebilirler. Bu durumlarda, gönderinizin keşif özet akışına itme şansı daha iyidir. Süper yüksek takipçi bazına sahip bir hesaptan yapılan yorum çok değerlidir.

8. Biyografınız önemlidir, ancak fazla düşünmeyin

Biyografını yaz

150 karakterde kendin hakkında bir şeyler söyle.

Söyleyecek çok şeyiniz varsa bu bir zorluktur.

Olağanüstü bir biyografi yazmak söz konusu olduğunda, gerçekten doğru giden yol yoktur. AIDA (Farkındalık, İlgi, Arzu, Eylem) kavramına aşina iseniz, biyografiniz Farkındalık veya İlgi bölümü olacaktır.

Anında dikkat ve ilgi çeken bir biyografi yapın, böylece potansiyel takipçileriniz aşağıya inip yayınlarınızı görmek ister.

Bio’nuzda bir bağlantı varsa, dikkat çekmek için kesinlikle iyi bir fikir. Biyo’nuzu kişisel hashtag’inizi (daha önce konuştuğumuz) kullanarak renklendirebilirsiniz.

Ayrıca biyo içinde emojiyi kullanabilirsiniz, bu da hesabınızın daha canlı görünmesini sağlamak için güzel bir ektir. Bununla birlikte, gerçekten niş ve hedef kitlenize bağlıdır. İnstagram’daki herkesin emojiyi aldığından eminim, ancak bazı hesaplar için uygun olmayabilir.

Potansiyel takipçilerinize hesabınızın ne hakkında olduğunu söyleyin ve sizi takip etmelerini önerin. “Sıfırdan şarkı söylemeyi öğrenme yolculuğumu takip et” gibi bir şey.

9. Temanızı ayarlayın

Temanızı düzenleyin Açıkça öne çıkmayı ve başka bir dinde yaşam tarzı blog yazarı, yiyecek tutkunu veya dünya gezgini olmak istemezsiniz. Vay, bu çok keyifli…

Neyse, her zaman belirli bir renk paletine veya fotoğraf stiline bağlı kalmaya çalışmalısınız. Birinden kopyalamayın, ancak neyi sevdiğinizi ve yayınınızın benzersiz görünmesini nasıl sağlayabileceğinizi düşünün.

Tabii ki, gerçek insanlar sizi ne kadar çok göreceklerse, içerik oluşturmak ve insanların sizi o gerçeklere aşık etmeniz o kadar kolay olacaktır.

10. Instagramda popüler olma: Bir hikaye anlat

Çevrimiçi bir hikaye anlatmak o kadar da zor değil. Hepimizin anlatacak hikayeleri var. Apartmanda komşunuzun, arkadaşınızın bir hikayesi var, Google’ın CEO’sunun bir hikayesi ve SİZİN de bir hikayeniz var.

Bu hikayeleri sunma şeklimiz her şeydir. İnsanların sosyal medyada neden etkileşimde bulunduklarının 3 temel unsuru vardır.

Eğlendirilmek, ilham almak ve eğitilmek istiyorlar.

Yeteneğine geri dönelim. Eğer şarkı söylemek senin işinse, işte sana bir hikaye anlatabileceğin güzel yollar:

Öğrendin mi yoksa yeni bir vokal tekniği mi öğreniyorsun? Harika! Takipçilerinize nasıl yaptığınızı veya ne kadar ilerleme kaydettiğinizi bilmelerini sağlayın. Belki de onlara tekniğe nasıl hakim olabileceğine dair işaretçiler verebilirsin.
Bir konsere döndü mü? (Orada) Bu olumlu bir şey. Artık bu hikayeyi takipçilerinizle paylaşabilir ve hatta İnstagram Live özelliği ile kendilerine canlı bir konser düzenleyebilirsiniz. İnsanlar çoğunlukla empatiktir ve bu yapılacak çok ilgi çekici bir şey olacaktır.
Geçen gün harika bir şaka duydunuz mu? Peki, neden bir şarkıya dönüşüp bunu yaptığınız 60 saniyelik bir videoyu kaydetmiyorsunuz?

11. Etkileyici bir yayın oluşturmak

İnstagram tamamen güzel içerikten ibaret. Düşük çözünürlükte çekilmiş veya iyi aydınlatılmamış fotoğraflardan kurtulmayı beklemeyin.

Asla% 100 memnun olmadığınız içerikleri göndermeyin. Her gönderinin bütün gün üzerinde çalıştığınızı görünmesini sağlayın.

İşte Instagram yayınınızı planlama ve tasarlama ve öne çıkma hakkında bir makale.

Peki ya selfie?

Sormana sevindim. Kişisel markanızı oluşturuyor ve şirketinizin hesabını yönetmiyorsanız, selfie kesinlikle İnstagram yayınınızın merkezindedir.

Hubspot’un sosyal medya uzmanı Dan Zarrella, iyi bir selfie yapan şey hakkında bazı ilginç bulgular bir araya getirdi. Tabii ki, eğer güzel bir insansanız, şansınız daha iyidir, ancak dikkate alınması gereken başka faktörler de var. Zarrella #selfie etiketiyle 160.000’den fazla fotoğrafı inceleyen Zarrella, blogunda şunları buldu:

Doğru renk şemalarını kullanmak daha fazla ilgi görür. Bunlar mavi, yeşil ve bej gibi serin, toprak tonlarıdır.
Filtreleri kullanmak her zaman gitmenin yolu değildir. “Willow” filtresi ilk sırada yer alsa da, “Normal” ikinci oldu. Ayrıca “nofilter” etiketli özçekimler neredeyse %10 daha fazla etkileşim kazandılar. Profesyonel bir kamerayla fotoğraf çekiyorsanız (şiddetle tavsiye ediyorum), Photoshop’ta bazı düzenlemeler yapmanız yeterlidir. #nofilter, sadece yoğun düzenleme.

12. Instagram’da popüler olma :Tutarlı olun

Günde veya haftada kaç gönderi yapacağınıza karar verin. İnstagramda popüler olma konusunda gerçekten ciddiysen, günde en az 2-3 mesaj göndermeyi hedeflemelisin. Bu doğru – bu çok iş.

Ve hayır, spam görünmüyor. Kaliteli ve değerli yazılar gönderdiğiniz sürece, iyi olacaksınız.

İnstagram, tutarlı ve kaliteli içerik yayınlayan hesapları sever. Bu yüzden İnstagram’ın sizi sevmesini sağlayın; daha yüksek katılım oranları ve sizi her gönderimde keşif için daha iyi şanslar ile ödüllendirin.

Öte yandan, çok fazla içerik üretmeyi zor buluyorsanız, bu konuda stres yapmayın. Feed’inizi oluşturun ve haftada birkaç kez yayınlayın ve topluluğa etkileşimde bulunmak ve bu uzun süreli ilişkileri kurmak için daha fazla zaman harcayın.

Aslında, son zamanlarda bazı hesaplarda gördüm, DM gönderme, yorumlara cevap verme ve yeni hesaplarla etkileşimde bulunma ile uğraşıyorum, katılımın artmasına yardımcı oluyor. Bu etkinliklere dikkat edin.

PRO İPUCU: Hafta sonu boyunca gelecek hafta için içeriğin çoğunu oluşturmak için zaman ayırın, bu nedenle kendinize “Bugün ne paylaşacağım?” Diye sormazsınız.

13. En İyi Gönderme Zamanını Bul

Birçok Dijital Pazarlama uzmanı, gönderim yapmanız gereken günün veya haftanın belirli zamanları olduğunu söyleyecektir. İçinde bazı gerçekler olmasına rağmen (hafta sonları daha iyi çalışma eğilimindedir), herkesin kendi hesaplarına ve takipçilerine göre en iyi ilan zamanlarını bulması gerektiğine inanıyorum.

Tüm hesaplar farklıdır ve kitlenizin sosyal medyayı kullanma şekli rakiplerinizden tamamen farklı olabilir. Kitlenizle ilgili daha iyi bilgi edinmek ve en iyi ilan zamanlarını bulmak için Iconosquare gibi bir hizmeti kullanmanızı öneririm.

14. Etiketlenmiş fotoğraflarınızı iyileştirin

Yakında, hesabınız büyümeye başladığında, insanlar sizi etiketlemeye başlayacaktır. Maalesef, bu etiketlenmiş fotoğrafların bazıları düşük kalitede ve gölgeli hesaplar tarafından yayınlanıyor.

Yaptığınız izlenimden sorumlu olmak ve herkesin sizin için yapmasına izin vermemek istiyorsunuz. Her ne kadar bazı kullanıcı tarafından oluşturulan içerik sizin için iyi olsa da. Örneğin, dergiler ve PR ile ilgili diğer kullanıcılar tarafından etiketlenenler sizin için büyük olasılıkla iyidir.

Neyse ki, fotoğrafı ziyaret edip “fotoğraf seçenekleri” ni seçerek etiketli fotoğrafı profilinizden kaldırabilirsiniz. Etiketi kaldırma ve onu “fotoğrafların” bölümünde tutmaya devam etme şansın var, ancak en iyisi sadece “fotoğrafta tut” seçeneğini kapatmak ve etiketi bırak.

Çok fazla etiketlenmiş hesaplarla ilgili keşfedilebilirlik olduğuna inanıyorum. SEO dünyasında bir geri bağlantı gibi çalışır.

Yapabileceğiniz başka bir şey, İnstagram ayarlarınızı değiştirerek, daha önce onaylamadığınız sürece etiketli fotoğrafların gösterilmemesidir. Bu, “Seçenekler” -> “Fotoğrafların” -> “Manuel Olarak Ekle” altında değiştirilebilir. Endişelenmeyin, insanlar sizi hala etiketleyecek, ancak artık hangi içeriğin hesabınızla görünür bir şekilde ilişkili olduğunu daha iyi kontrol edebileceksiniz.

15. Yerel pozlamayı alın

Local Exposure Remember alın, dünyanın dört bir yanındaki insanlar İnstagram kullanıyor. Bir yere seyahat ediyorsanız, İnstagram’daki yerel toplulukla da etkileşimde bulunduğunuzdan emin olun. Fotoğraflar, videolar ve hikayeler yapın. Bunları coğrafi olarak etiketleyin ve yakındaki benzer hesaplarla etkileşime geçin.

Bu özellik yeni ilişkiler kurmanın ve takip etmeni arttırmanın harika bir yoludur. Coğrafi etiketleri gerçekten rastgele kullanmamalısınız. Onları gerçek pozisyonunuzla alakalı yapın.

Ayrıca İnstagram hikayelerinizde coğrafi etiketler kullanmak çok büyük fayda sağlar. Hikayelerinde coğrafi etiketleri kullanan hesabın neredeyse 2-3 kat daha fazla görünüme sahip olduğunu görüyorum.

Ne kadar alakalı olursa, keşif özet akışından daha fazla tıklama alacaksınız. Yine, bu, Instagram algoritmasına iyi bir içeriğiniz olduğunu gösterir ve daha da zorlamaya başlar.

16. İki kez dokunma CTA-s kullanmanın gücü (Harekete Geçirici Mesaj).

Çeşitli araştırmalar, biyo veya görevlerinde uygun CTA kullanmanın etkileşimi önemli ölçüde arttırdığını göstermektedir. Sürekli olarak yüksek etkileşimde bulunmak, sizi daha fazla insanın önüne getirir ve sonunda sizi daha fazla işi takip eder.

Her ne zaman bir şey gönderiyorsanız, harekete geçirme ifadesini düşünün. İşte genellikle işe yarayan bazı CTA’lar:

* Kabul ediyorsanız iki kez hafifçe vurun
* Bir arkadaşınızı / aile üyenizi / partnerinizi etiketleyin (bunu görmesi gereken biri)
*Yorumunuzu aşağıya bırakın
* Bu konuda ne düşündüğünüzü bilmeme izin verin
*Yay mı, Nay mı?
*Yarışmaya / hediye girene yorum yapmak

17. İnstagram takipçisi satın almak?

İnstagramda popüler olma yolunda ,İnstagram Takipçi Satın Alma Birleri takip etmek özgeçmişinize veya CV’nize bakmak gibidir. Fark edilirsiniz, ancak röportajı asla geçmeyin.

Dürüst olmak gerekirse, takipçileri kendim aldım ve pişman değilim, hesabın büyümesini nasıl etkilediğini görmek bir deneydi. Ve kesinlikle bazı olumlu büyüme yönleri var.

Sosyal kanıt – insanlar popüler olan hesapları takip etmek istiyor ve hepsi bir şaka yapıyor, takipçiler hala sayıyorlar ve yeni potansiyel takipçilerin aradığı en önemli sayılardan biri. Ayrıca medya sayımı ve takip eden sayınız önemlidir ve özellikle aralarındaki orandır.

Açıklamama izin ver.

İnstagramda popüler olma yolunda Diyelim ki daha yeni başladınız ve 5 yayınınız var. Arkadaşlarından birkaçını takip ettin ve tüm gönderilerinde 3 yorumla birlikte 12 beğenme var. Şimdi 30.000 takipçi almaya karar verdin. Anlık şöhret değil mi?

Peki, yeni bir potansiyel izleyici profilinizi ziyaret ederse, ne olacağını düşünüyorsunuz?

Kendinizi takip edip, düşünür müsünüz… “vay, bu kız / adam gerçekten havalı, onları takip edeceğim” mi yoksa “5 mesajlı 30 bin takipçi mi? Gerçekten mi? Muhtemelen yakında silinecek sahte bir hesap ”(profilden çıkar).

Perspektifte, sadece yüksek bir takipçiye sahip olmak hiçbir şey ifade etmez. Hiçbir şey ima etmedim! Sizi takip eden bir grup rastgele (sahte) insan varsa, kendinize gerçekten ne işe yaradığını sorun.

Gerçek etkileşim, birlikte çalışmanız gereken tek ölçüttür. Pasif hayranlara sahip olmak istemezsiniz. Enerjinizi, süper meraklı birkaç hayranı memnun etmek istiyorsunuz (100’den az olsalar bile).

Sonuç olarak, hesabınız büyüyorsa takipçileri satın almamanızı öneririm. Ancak, ilk izleniminizi gerçekten arttırmak istiyorsanız, inandırıcı bir şekilde yapın ve bunun için güvenilir bir hizmet kullanın (bu ilgi bana İnstagram’da doğrudan mesaj atmakla ilgiliyseniz).

18. Kesikler

Shoutout Shoutouts, yeni takipçiler kazanmak için harika bir yoldur. Hesap hala küçükken bu konuda pek başarılı olamadım, ancak 10.000’den fazla takipçiniz olduğunda bu gerçekten iyi çalışıyor.

Bir not çekmek, yazınızdaki ya da hikayenizdeki birisinden sadece bahsetmekten başka bir şey değildir. Hesap başlığındaki hesaptan bahsedebilir, yayın medyasında kendisinden (etiket) söz edebilir ya da hesap profilinin ekran görüntüsünü alabilir ve bunu bir kayıt ortamı olarak kullanabilirsiniz. Daha da iyisi, içindeki ikinizin bir yazısı veya hikayesi olabilir.

Notları değiştirebilir ya da notları satın alabilirsin.
Shoutout için çekim (S4S olarak da bilinir)

Bu, benzer nişlerde ve benzer boyutlarda hesaplarla alışveriş yaptığınız içindi. Yani temelde benzer büyüklükteki hesaplara ulaşmak ve bir S4S için olup olmadığını görmek. Örneğin bu betiği kullanın:

Merhaba! Nasılsın? İnstagram hesabınızı buldum ve yayınlarınızı gerçekten çok seviyorum. Bir çalışma anlaşması için bir çatışmaya ilgi duyup duymayacağınızı merak ediyor muydunuz? Her iki durumda da, iyi çalışmaya devam et!


Ücretli çalışmalar

Bu temelde ne diyor. Bir kullanıcıya, hesabınız için bir not göndermesi için ödeme yaparsınız. Çalışma oranları genellikle 20TL civarında başlar ve hemen hemen binlerce kişiye gidebilir. Genellikle, fiyat takipçisi sayısı ve / veya sözleşmesi ile belirlenir. Bir hesap ne kadar çok takip ederse ve hesaba katılsa o da çekiliş için isteyebileceği o kadar fazla olur.

Ne yazık ki, pek çok insan angajmanlara bakmıyor ve partneri korkunç olan 50.000 takipçi hesabındaki bir hesaptan ayrılma için 200 TL gibi bir şey ödüyor. Sonuç – eğer şanslıysanız belki 5 ila 10 kişi.

Bu yüzden, takip eden sayımı değil, ortalama bir katılım ile ödeme yapmayı öneriyorum. Yaklaşık 1.500 ila 2.000 arası bir gönderi başına ortalama bir katılımlı (yorum + beğenme) olan bir hesaptan not başına 100-150 TL derim.

Açıkça onlara S4S talebinde yaptığın şekilde ulaşabilirsin. Yine de yapma. Ücretli çekimlerle harcadığınız para size aittir, ancak S4S ile takipçilerinizi potansiyel olarak üzüyorsunuz. Image Harika bir hesabı takip ederseniz ve aniden bir başkasının içeriğini göndermeye ve bu hesapları sevmediğiniz / tanımadığınız bir yere yükseltmeye başladılar. Takip etmedin değil mi?

19. Öne çıkanlar

Gerçek değeri paylaşıyorsanız ve haber değeri yüksek bir alandaysanız, yer almak için gazetecilere ve diğer medya yayınlarına ulaşmaktan korkmayın.

Eğer teklif edeceğiniz bir şey varsa, muhtemelen paylaşmak isteyen başka insanlar var. Bloglarda, haber sitelerinde öne çıkabilir ve ayrıca diğer İnstagram ve sosyal medya hesaplarına da girebilirsiniz.

Çatlakları zaten ele aldık, ancak bazı İnstagram hesapları hashtag’lerini kullanırken “öne çıkma” seçeneğini sunuyor.

Her zaman kendiniz hakkında gerçek hikayeler edinmenin yollarını bulmaya çalışın. Ürün satın almak veya maruz kalmak kısa vadelidir. Takipçi almayla ilgili nelere dikkat ettik? İyi!

20. Instagram’da Popüler olma için katılım gruplarına katılın

Katılım grupları temel olarak İnstagram içinde ve ayrıca diğer platformlarda grup sohbetleridir (Telegram uygulamasında birkaç kişi vardır). Buradaki fikir, gruptaki tüm katılımcıların birbirlerinin paylaşımlarıyla ilgilenecek (beğenecek ve / veya yorum yapacak). Bu, zaman uyumsuz olarak veya günün belirli saatlerinde olabilir.

Büyük bir büyüme elde etmek için, çok fazla angajman alacağınız zamanı planlayabilirseniz daha iyi olur. Yayınladığınız ilk saatte çok fazla etkileşimde bulunmak önemlidir, çünkü bu İnstagram’ın içeriğinizin iyi olduğunu ve Araştır bölümüne itilmesi gerektiğini gösterir.

Bu gruplara katılırken “iyi kayıt süreleri” alakasızdır. Bu angajman gruplarının angajmanı başlattıkları zamanlar veya söyledikleri gibi bir tür göndermelisiniz. İnstagramda popüler olma yolunda çok önemlidir.

Çok terfi ettirilmedikleri için, bana veya İnstagram’daki diğer herhangi bir sosyal medya çalışanına doğrudan mesaj atmanız ve bu gruplardan birinde olup olmadıklarını ve muhtemelen sizi ekleyip ekleyemeyeceklerini sormanız gerekir. Şimdi, bu grupların bazıları ücretsiz, bazılarının giriş ücreti var ama hepsi aynı şekilde çalışıyor.

Bu gruplar oldukça yeraltındalar ve tutarlı bir şekilde yapılırlarsa büyümenizi gerçekten etkileyebilirler. Günde 100 takipçi kazanmanın, günde iki kez bu turlara katılarak günde 1.000 takipçi kazanmanın birçok hesabını gördüm.

Ancak aynı hesaplardan tekrar tekrar hoşlanmanız 2019’da pek bir işe yaramadı. Yorum grupları yine de harika. Daha fazla beğeni kazanmak için, size farklı trafik kaynaklarını birleştiren otomatik katılım hizmeti sunmak için birkaç yetenekli kişiyle ortaklık yaptım.

Gönderilerinize kaliteli bir beğeniyi ucuz bir maliyetle (normal reklamlara kıyasla) sağlayabiliriz.

İnstagramda popüler olma yollarını arıyorsanız?  buradan detaylı bilgi alabilirsiniz.

21. Instagram’da popüler olma için kitlenizle iletişim kurun

İnstagramda popüler olma yolunda, Bu muhtemelen odaklanmanız gereken en önemli şeylerden biri.

Bir takipçi kazandıysanız – onlarla etkileşime geçin. Onları selamlamak ve kendinizi tanıtmak için bir DM gönderin. Hızlı cevaplarla aslında çok kolay. Hızlı yanıtlar oluşturmadıysanız, İnstagram ayarlarınıza gidin ve bir hoş geldiniz mesajı ekleyin.

Böyle bir şey olabilir:

Selam (isim)! Beni takip ettiğin için teşekkürler. Günün nasıl geçiyor?

Sonraki. Tüm yorumlarınızı yanıtlayın ve takipçilerinize ulaşmak için yoğun bir günden biraz zaman ayırın. Bir beğeni topla ve gönderilerini yorumla.

Ayrıca, hedef kitlenizle sürekli etkileşim halindeyseniz, İnstagram, içeriğinizi yayınlarına aktarmaya başlar. İçeriğiniz iyiyse beğenecek ve yorum yapacaklardır. İyi bir katılımınız olduğunda İnstagram, içeriğinizi en iyi yayınlar bölümünde tanıtmaya ve yayınları da keşfetmeye başlar.

O yüzden bunu aklında tut. Bu sadece mümkün olduğu kadar çok sayıda yeni takipçi biriktirmekle kalmaz, aynı zamanda takipçilerinizle güçlü ve uzun süreli ilişkiler kurmakla da ilgilidir.

22. Instagram’da Popüler Olma Reklamcılık

İnstagramda popüler olma reklam gerektirir. Hesabınız henüz satışa geçmediyse, bunu yapmanızın vakti geldi.

Şimdi, bir iş yapmadığınızı ve hiçbir şey satmak istemediğinizi söylüyor olabilirsiniz. Bu harika, ancak bir ticari hesap olmadan İnstagram’da promosyon yayınlayamazsınız.

Promosyonlar veya reklamlar, ancak buna çağrı, hiç olmadığı kadar alakalı hale gelmek üzere. İnstagram (demek istediğim Facebook) yatırımcıların gelir ve hisse senedi fiyatı beklentilerini karşılamıyor. Hissedarların güvenini artırmak için, muhtemelen 2019’da İnstagram ve Facebook’ta yeni reklam ürünleri göreceğiz.

Hikayelerimiz arasında, IGTV’nin ortasında, takip edilmesi gereken hesapların önerilmesi, DM’lerin tanıtılması vb. Reklamların olduğunu düşünüyorum.

İlk evlat edinenler (reklamverenler) kesinlikle ödüllendirilecek, bu yüzden de aklınızı reklam oyununa sokmanızı öneriyorum.

Şu anda size önerim, bu link e gidip kendinize İnstagram reklamı için yardım talep etmeniz! Eklenti hesabınızın altında özel kitleler oluşturabilirsiniz. İyi bir fikir Instagram profilinizi ziyaret etmiş ve bunlara terfi eden tüm insanların izleyicisini oluşturmak olacaktır.

Elbette başarılı kampanyalar yürütmenin daha birçok yolu var. Reklam yayınlamak hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız, yakın zamanda yepyeni bir Komple İnstagram Reklamları Eğitimi başlatacağım.

Instagram’da ppüler olma Kaçınılması gereken hatalar

İnstagramda popüler olma uğruna yaptığımız hatalar bizi kötü etkiler,

 – Instagram hesabı herkese açık değil – eğer insanlar sizi bulamazsa, sizi takip etmeyecekler!
Bir sürü rastgele hesaptan sonra.
Çok hızlı takip etmek / hoşlanmak (birkaç dakika içinde 200 olduğu gibi) – Muhtemelen yasaklanacaksınız!
Her zaman yinelenen içerik yayınlamak.
Yorumlara cevap vermemek veya iyi yorum yapmamak
Kalite yerine niceliğe odaklanmak.
Alakasız karma etiketleri kullanma.
Promosyon içeriği üzerinden gönderme.

Instagram’da popüler olma yolunda :Sonuç

İnstagram popüler olmak için harika bir platformdur. Ve şahsen 2019’daki en sıcak platformlardan biri olacağına inanıyorum. Her şey iyi değerli içerik sunmaktan ibaret. Takipçilerinizle konuşarak ve yeni takipçilerle ve ortaklarla uzadıkça daha başarılı olacaksınız. Başlangıçta bir mücadele gibi görünebilir, ancak 1000 takipçi takip ettikten sonra eğlenmeye başlar ve büyümeniz hızlanmaya başlar. Bu makalede açıklanan prensipleri uygulayın, iyi olacaksınız.

Bu makaleyi yararlı bulduysanız, bir yorumu gerçekten takdir ediyorum ve bu yazıyı ağınızda paylaşmaktan çekinmeyin.

Ayrıca seni tanımak istiyorum, bu yüzden Instagramda beni takip et.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir