İnstagram Pazarlama Stratejisi İçin 10 İpucu

İnstagram Pazarlama Stratejisi İçin 10 İpucu
by

İnstagram Pazarlama Stratejisi İçin 10 İpucu sahipleri için biraz gizemli olabilir. Son makalelerden biri hakkında bir yorum yazarken, “Bir ünlü değilseniz, Instagram’da ünlü olmak çok zor” demiştim.

Bu doğru olsa da, ünlü olmayı istemediğinizi iddia ediyorum; bunun yerine, hedef pazarınıza bağlanmak ve bağlantı kurmak için platformda sağlam bir varlık oluşturmak istiyorsunuz. Bu makale, Instagramda hedeflerinize ulaşmak için en iyi 10 ipucuyu sizlere gösterecek. En iyi ipuçlarınızı aşağıdaki yorum bölümünde bırakmayı unutmayın!

İnstagram Pazarlama Stratejisi için 10 İpucu

Bu ipuçları İnstagram Pazarlama Strateji belirlemeniz için size çok yararlı olacaktır.

1. Hashtag’leriniz stratejinizin bir parçası olması gerekir

İnstagram pazarlama Stratejisi için Resminizden ayrı olarak, etiketleriniz yazınızın önemli bir parçasıdır. Başlıklar, görüntünüzün ardındaki hikayeyi anlatmanıza yardımcı olurken, etiketler, mevcut takip alanınız dışındakiler tarafından görüntülenmenizi sağlar.

Kullanıcılar sektörle ilgili hashtagleri ararken, yayınlarınızın görünmesini istersiniz. Olmazsa, rakiplerinizin yayınlarının… etkilerini arttırmaları ve takipçilerini büyütmelerine yardımcı olmaları için iyi bir şans var.

Hashtag’leri seçmek için kullanabileceğiniz üç ana strateji vardır:

1)  Aranması en iyi olan popüler hashtag’leri kullanın (örneğin, #aşk, #hayat vb.)
2)  Daha az popüler olan hashtag’leri, ancak oldukça alakalı olan hashtag’leri kullanın. Bunlar gönderilerinize daha az kullanıcı çekebilir, ancak sizi bulanlar daha hedefli olacaktır.
3) Yeni takipçileri çekmek için genellikle düşünülen hashtag’leri kullanın. En sık kullanılanlardan bazıları #takipet, #takip.

Hangi stratejiyi kullanırsanız kullanın, her yazı için en az bir etiket kullanın. Çok fazla karma etiket kullanma konusunda endişelenmeyin; Hatta bazı araştırmalar, 11’in üzerinde hashtag içeren görevlerde katılımın en yüksek olduğunu öne sürüyor!

2. Instagram topluluğunun bir parçası olun

Tüm sosyal ağlarda olduğu gibi, İnstagram satış stratejisi olarak diğer kullanıcılarla ilişkiler kurmak için kullandığınızda en iyi şekilde çalışır. Platformu kullanmak, kendi küçük boşluğunuzda resim göndermekle ilgili değildir; fotoğrafların etrafında topluluğa katılmak ve / veya topluluk oluşturmakla ilgilidir.

Instagram’da bir topluluğun parçası olmanın ve / veya bir parçası olmanın birçok yolu vardır. Hashtag’leri kullanmak (yukarıdaki # 1’e bakın), başka türlü tanışmadığınız kullanıcılarla bağlantı kurmanıza olanak sağlar. Başkalarının fotoğraflarını beğenip yorumda bulunmak, daha büyük topluluklarla bağlantı kurmanızı sağlar (ve insanlar karşılık verirken genellikle kendi takipçilerinizi büyütmenize yardımcı olur).

Değerli bir neden daha ileri götürmeyi amaçlayan Instagram kampanyalarına katılmak, daha iyi bir ürüne katkıda bulunmanıza yardımcı olabilir (kasım ayı Instagram gibi görsel merkezli bir platform için mükemmel bir nedenin harika bir örneğidir). Etkinliklerden görüntü ve videoların paylaşılması, takipçilerinizin eylemde olduklarını hissettirmelerine yardımcı olabilir ve topluluğunuzun gerçek bir parçasıdır.

3. Optimum gönderim sıklığını bilin

Instagram’a ne sıklıkta gönderileceği konusunda bir çok çelişkili tavsiye okuyacaksınız. Sonuçta, izleyicinizle en iyi neyin işe yaradığına sadece siz karar verebilirsiniz. Bununla birlikte, çabalarımızı test etmemiz için bize bir sıçrama tahtası veren Union Metrics’ten bazı büyük araştırmalar var.

Araştırmaya göre, Instagram’da 55 markanın izlenmesine dayanarak, çoğu markanın günde ortalama 1,5 kez yayın yaptığını buldular. Bununla birlikte, belki de en önemlisi, göndermenin daha sık bağlantıya geçmediğini (belirli bir eşik geçildiğinde beklenebileceği gibi) sonuçlanmadığını tespit etmişlerdir. “Bu yüksek frekanslı posterler hakkındaki ilk varsayımımız, bir marka ilanında ne kadar sık ​​olursa, katılım oranlarının takip eden ilanlarda ne kadar düşük olacağıydı.

Ancak bu doğru görünmüyor. Şimdiye kadar, bir markanın her gün yayınladığı içerik miktarı ile bu yayınların aldığı katılım oranları arasında kesinlikle hiçbir olumsuz ilişki olmadığını gördük. ”

Başka bir deyişle, posta gönderme sıklığınız söz konusu olduğunda zarfı itmekten korkmayın. Günde bir kez ile başlayın ve kademeli olarak frekansı artırmayı deneyin. Katılımın düşmeye başladığı bir noktaya ulaştığınızda, optimum seviyenize ulaşana kadar bir miktar geri ölçekleyin.

4. Resimlerinizi markanızın viberosuna uygun tutun:

Instagram’daki en başarılı markalardan bazıları, resimlerinin markalarının kimliğine nasıl katkıda bulunduğuna dikkat edin. Görüntüleri ile ilgili genel bir teması var gibi gözüküyorlar – ve bu tema aynı zamanda genel şirket imajı ile de yakından alakalı. Örneğin, şirket misyonu ifadesi aşağıdaki gibi olan Starbucks yapın:

“İnsan ruhuna ilham vermek ve beslemek – bir seferde bir kişi, bir bardak ve bir mahalle. ”Instagram mesajları, ilham verici ve kalp ısınan görüntüler sunan bu ifadeyi hoş bir şekilde destekliyor. Promosyonları ve rastgele kahve atışlarını yayınlamak yerine, görüntülerini misyonlarını ve hikayelerini ilerletmek için kullanırlar.

5. Tüm profilinizi optimize edin

Instagram profilinizi doğru bir şekilde optimize etmek çok uzun sürmez ve sitenizde kaç kişinin tıkladığını önemli ölçüde etkileyebilir (markanızı nasıl gördüklerinden bahsetmeden değil).

Profilinizi optimize etmek için bazı en iyi yöntemler şunlardır:

Resimlerinizin ve açıklamanızın markanızın titremesiyle ortaya çıktığından emin olun (bkz. # 4)

  • Her zaman web sitenize bir bağlantı ekleyin. Özellikle Instagram ziyaretçileri için bir açılış sayfası oluşturmak veya mevcut kampanyanızı veya içeriğinizi tanıtmak için bağlantı hedefini değiştirmek isteyebilirsiniz.
  • Şirket logonuzu profilinizde bir yerde kullanın, böylece kullanıcılar şirketiniz için resmi profildir.

profilinize özgü hashtag, böylece kullanıcılar size ‘ait’ olduklarını bilirler. Yerel bir işiniz varsa fiziksel konumunuzu ekleyin. Resimlerinizin ve diğer içeriğin diğer sosyal medya özelliklerinizle tutarlı olduğundan emin olun. Instagram biyografinizde dizine eklenmemiş ve aramada görünmüyor.

Bu nedenle, arama trafiğini çekmek için biyografinizi kullanmak yerine, markanızın ne hakkında olduğunu açıkça belirtmek ve kullanıcıları sitenizi tıklamalarına teşvik etmek için kullanın.

6. Çabalarınızı kolaylaştırmak için doğru araçları kullanın

Sadece Instagram uygulamanızı kullanarak Instagram’da başarılı olabilirsiniz. Bununla birlikte, size zaman kazandıracak ve yayınlarınızın platformda ne kadar iyi çalıştığı hakkında daha iyi bilgi verebilecek birçok harika araç var.Bu araçlar İnstagram Pazarlama araçlarınıza çok yardımcı olacak.

Favori çok amaçlı araçlarımdan biri Iconosquare (eskiden Statigr.am). Web tarayıcınız üzerinden hesabınıza erişmenize, fotoğraflarınızın ve videolarınızın hangilerinin en çok ilgisini çektiğini öğrenmenize ve sizi kimin takip ettiğini ve izlemekten izlemenize izin verir.

Söylemeye değer diğer araçlar Schedugram (gönderilerinizi planlamak için), INK361 ( yayınlarınızı görüntülemek, programlamak ve yönetmek için tam hizmet aracı) ve Piqora (hedef kitlenizle paylaşmak için ilgi çekici yazılar bulmanıza yardımcı olmak için) .

7. Yayınlarınızın erişimini genişletmek için Instagram reklamlarını kullanın

 

Instagram artık tüm işletmelerin platformda reklam vermesine olanak tanıyor. Birkaç ay öncesine kadar, bu özelliğe yalnızca büyük markalar erişebildi.

Bir Instagram reklamı oluşturmak için şu anda bir Facebook hesabına ihtiyacınız olduğunu unutmayın; reklamlar yalnızca Facebook reklam oluşturmada veya Power Editor’da oluşturulabilir.

Organik yayınlarınızın erişimini genişletmek için kendi işletmeniz için reklamlar yayınlayın. Instagram sitesindeki bu araştırmaya göre, McDonald’s, “dünya çapında tarihlenen en yüksek Nielsen Brand Effect sonuçlarından biri” olan reklam hatırlamalarında 47 puanlık bir puan aldı. İşiniz için denemeye değer olabilir!

İnstagram reklam için bu siteyi incelemenizi tavsiye ediyorum.

8. Takipçilerinizi büyütmek bir sanat ve bilimdir – İşte nasıl yapılır?

Sağlam bir takipçisi olmadan, Instagram’daki çabaların sonuçsuz kalıyor. Neyse ki, takipçilerinizi arttırmanın sırrı oldukça basittir: kalıcı angajman takipçilere yol açar. Başka bir deyişle, ilgi çekici, alakalı görüntüler göndermeye devam ettikçe, takipçiniz organik olarak artacaktır.

Bununla birlikte, bu süreci hızlandıracak stratejiler var:

– Kalitenin niceliği geçtiğini unutmayın. Yalnızca en iyi görüntüleri bırakmak için hesabınızı düzenleyin. Kimse binlerce anlamsız yiyecek veya başka rastgele atış görüntüsü olan birini takip etmek istemez.
– Her zaman ilgili bir başlık ekleyin. Başlığınızdaki bir soruyu sormak, katılımınızı arttırmanın harika bir yoludur.
– Tutarlı olun. Kimin için gönderdiğini ve neden gönderdiğini bil.
– Hangi görüntülerin en yüksek etkileşime yol açtığını görmek için Piqora gibi bir araç kullanın (ardından daha fazlasını gönderin).
– Kendi fotoğraflarına ve diğer insanların fotoğraflarına bak. İnsanlar düzenli olarak etkileşimde bulunduğunuzu gördüğünde, sizi takip etmeleri daha olasıdır.
– Instagram hesabınızı her yerde tanıtın: e-posta abonelerinize, fiziksel pazarlama malzemelerinize ve diğer sosyal medya hayranlarına ve takipçilerinize.

9. Takipçi olun

İnstagram Pazarlama Stratejisi, Büyük ve tanınmış bir marka olmadığınız sürece, insanları geri takip etmeyerek muhtemelen kaçamazsınız. Ve sadece takipçilerinizi takip etmeli, takip etmek için aktif olarak yeni kullanıcılar bulmalısınız.

İzlemeye değer insanları bulmak için İnstagram Pazarlama Stratejisi

Zaten tanıdığınız kişileri bulun: Giriş yaparken profil sayfanıza gidin ve ekranın sağ üst köşesine tıklayın. Facebook arkadaş listenizdeki kişileri, kişi listenizi ve önerilen kullanıcılar listenizi takip etmek için “Arkadaş Bul” a tıklayın.
Instagram’ın arama çubuğunu kullanarak tanıdığınız kişileri veya şirketleri arayın.
Instagram’ın Ara ve Keşfet özelliği ile takip etmek isteyebileceğiniz kişileri bulun. Büyüteç simgesini tıklayın ve ardından Posts

Gönderileri Keşfet ’veya People Kişileri Keşfet’ seçeneğine gidin.
Sektörünüzdeki etkileyicileri takip edin. Anahtar Deliği gibi bir araç, kullanıcıları ve gönderileri hashtag ile aramanıza ve sonuçları, aldıkları beğenilere göre sıralamanıza olanak tanır.

Sektörünüzdeki etkileyicileri takip eden kullanıcıları takip edin.
Sektörle ilgili hashtagleri arayın. Bu belki de sizin hedefinizde takip edecek kullanıcıları bulmak için en etkili stratejidir.
Sektörünüzdeki etkili kullanıcıları (örneğin, “sosyal medya” + Instagram) Google’da arayın.
İnsanlar, yerler ve fotoğraflar için Instagram’da kolayca arama yapmak için gramfeed gibi bir araç kullanı

10. İnstagram Pazarlama Stratejisi için Çok çeşitli ilgi çekici fotoğraf ve videolar yayınlayın

İnstagram Pazarlama  Stratejisinde, Aynı türden içerikleri tekrar tekrar yayınlamaktan vazgeçmek kolaydır (bu sadece Instagram’da değil tüm sosyal medya platformlarında geçerlidir). Ürün çekimlerini ve özçekimleri yayınlamak kesinlikle repertuarınızın bir parçası olabilir, ancak stratejinizi değiştirdiğinizden ve hangi biçimlerin en fazla etkileşime girdiğini izleyebildiğinizden emin olun. Bazı popüler yayın fikirleri şunları içerir:

Kullanıcı tarafından gönderilen fotoğraflar
Çalışma alanınızın veya çalışanlarınızın perde arkası fotoğrafları
Yeni ürün gizlice gizlice
Canva gibi bir araç kullanılarak oluşturulan basit resim tırnak
Kısa ürün tanıtımları veya öğreticiler
Kişisel yaşamını göstermek için ‘hayattaki gün’ çekimleri
Tatil temalı resim ve videolar

Ne göndereceğinize karar verirken, fotoğraflarınızın beğenilmesini ve yorumlanmasını sağlayacak stratejilerin hangisinin daha yüksek olduğunu düşünmeniz de önemlidir. Bu grafiğe göre, en üst düzeyde etkileşim elde etmenize yardımcı olabilecek birkaç strateji vardır:

– İnsan yüzleri (tercihen yakın)
– Ürünlerinizi kullanan gerçek müşteriler
–  Açık renkler, hoşlanma açısından koyu renklere tercih edilir.
–  Fotoğraflar videolardan daha iyi performans gösterme eğilimindedir (ancak bu, asla video kullanmamanız gerektiği anlamına gelmez)
– Arka plan alanı yüksek olan resimler, arka plan alanı düşük olanlardan daha fazla etkileşim sağlar

Sonuç

Umarız yukarıdaki 10 strateji, pazarlama stratejinizin bir parçası olarak Instagram’ı kullanmaya başlamak veya platformdaki mevcut yatırımınızı artırmak için size motivasyon sağlamıştır. Şu anda kullanan tüm pazarlamacıların üçte birinden fazlasının kullanılmasıyla, Instagram’ın büyüklük veya sektörden bağımsız olarak işletmeler için gerçek değere sahip olduğu açıktır.

Umarım bu yazı İnstagram Pazarlama Stratejileri olarak sizlere faydalı olur.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir