En Etkili 5 Reklam Türü 2019

En etkili 5 reklam türü 2019’da nelerdir? merak ediyorsanız sizin için harika bir yazı hazırladım. Umarım sizin için çok faydalı olur.

Pek çok işletme, PPC kampanyalarına yatırım yapmak gerektiğini eninde sonunda fark edeceklerdir. Bazıları için bu, resmi olarak kapılarını bile açmadan önce, bazıları ise ölçeklendirmeye hazır olduklarında olabilir.

Bununla birlikte, bu karar ne olursa olsun, tüm işletme sahipleri ve pazarlamacılar karar vermek zorunda kalacaklar: hangi reklam platformları onlara en fazla fayda sağlayacak ve hangilerine yatırım yapacak?

Doğal olarak bu karara varacak çok şey var. İşletmelerin çok sayıda hedef kitlesine nerede rastlayabileceklerine karar vermeleri ve platformların satış hunisinin her aşamasında kullanıcılara ulaşmalarına yardımcı olabileceği konusunda karar vermeleri gerekir. Ayrıca, genellikle her platformda yer alan maliyete bakarlar, çünkü her biri farklı fiyat noktalarından gelir.

Bu biraz aldatıcı olabilen dikkatli bir dengeleme eylemidir, ancak doğru bilgiyle karar vermek çok daha kolaydır. 2019’da en çok satan ve en uygun maliyetli reklam türlerinden 5’ine ve her birinin en iyi kullanımlarına bakalım.

etkili facebook reklamlarıFacebook Reklamları (kardeş şirketi Instagram Ads’i içeren), reklam panosundaki daha etkili ve uygun maliyetli reklam türlerinden biridir. Ürünleriniz için talep yaratmanıza ve markanızı müşterilerinize tanıtıp, aramayı hiç düşünmemiş olabilecekleri şeyleri göstermenize olanak tanır.

Facebook, yeni kullanıcıları satış huninize itme şansı verir ve ardından satın alma aşamasına gelmelerini sağlamak için yeniden hedeflemeyi takip etmenizi sağlayacak araçlar sunar.

Maliyet

Pazar değiştikçe maliyet değişebilir (bu listedeki tüm PPC platformları bir açık artırma sistemi kullanıyor), ancak standart reklam kampanyanız için ortalama işlem başına maliyet (İBM), İnternet’e bağlı olarak 0,40 ile 1,50 Dolar arasında olacaktır. .
İBM’niz, hangi belirli eylem için optimize ettiğinize, hangi hedef kitleye, hangi yerleşimlere öncelik verdiğinize ve rakiplerinizin ne yaptığına bağlı olacaktır. Mevcut araştırmalar, maliyet maliyetlerinin 2019 yılında önceki yıllara göre önemli ölçüde azaldığını göstermiştir, bu yüzden umarım bu eğilim devam etmektedir.
Asla tek bir kuruş teklif etmediğinizden emin olmak için Facebook’ta maliyet kontrol önlemlerini kullanabilirsiniz. Bu, bütçeleme bölümündeki teklif sınırı seçenekleriyle edinilebilir, ancak varsayılan olarak etkin değildir, bu nedenle aramanız gerektiğini unutmayın.

Lehte ve aleyhte olanlar


Facebook Reklamlarının Avantajları:

Talep üretme yetenekleri. İnsanlar sizi aramaya gelene kadar beklemenize gerek kalmaz ve daha sonra bir yerleşim için rakiplerle savaşmanız gerekir.
Yeniden hedefleme seçenekleri. Şu anda site ve uygulama etkinliğine, e-postalardan yapılan özel kitle listelerine, platform etkinliğine ve daha fazlasına dayalı olarak yeniden hedefleyebilirsiniz.
Genel hedefleme seçenekleri. Davranış ve ilgi alanına dayalı hedefleme mükemmeldir.
Teklif kapaklar. Asla istediğinden fazla harcama.

Facebook Reklamlarının Eksileri:

Onay sistemi titiz. Tecrübelerden bahsedersek, bazen tüm kriterleri karşılayan reklamlar sebepsiz yere reddedilir. Buna itiraz edebilirsiniz, ancak bu zaman alır.
Fiyatlandırmada bazen dalgalanmalar olabilir. Şu anda çarpıcı bir düşüş gördük, ancak bu geri dönemeyeceği anlamına gelmiyor.

2. Google Arama Ağı Reklamları

google arama ağı reklamları

Google’ın arama ağı reklamları, popülerlik açısından Facebook reklamları gibidir, ancak tamamen farklı çalışıyorlar. Burada, kullanıcılar ihtiyaç duydukları veya araştırdıkları bir şeyi arayacaklar ve reklamınız sonuçlarının en üstünde gösterilebilir.
Bu, şu anda kendiniz gibi çözümler arayan, huninin içine girerken daha fazlasını yakalayan ve bu nedenle satın alma olasılıkları daha yüksek olan kullanıcıları görmenizi sağlar. Ne de olsa birinden satın alıyorlar – belki de siz olabilirsiniz.

Maliyet

Google Reklamları maliyetlerinin tümü, hedeflediğiniz anahtar kelimelere bağlıdır. Bazı anahtar kelimeler diğerlerinden önemli ölçüde daha pahalıdır, bu nedenle, müşterinin dönüşüm sağlayıp sağlamadığını görebileceğiniz yatırım getirisi için anahtar kelimelerin maliyet açısından verimli olup olmadığına karar vermeniz size bağlıdır.

“Online sipariş otlar” gibi bir anahtar kelimenin maliyeti sizi 0,30 ABD Doları ile 2,00 ABD Doları arasında bir yere koyacaktır.

Bununla birlikte, herhangi bir avukat bulmayı içeren aramalarla ilgili anahtar kelimeler, tıklama başına 200 TL’nin üzerinde bir maliyete neden olabilir.

Bu, özellikle pazar tarafından yönlendirildiğinden beri mantıklı geliyor. Bir avukatın başarılı bir açılış sayfasına yapılan bir tıklama için 125 TL’lik bir TBM’nin, genel şemada birkaç bitki siparişi verdikten sonra, 2 TL’lik bir tıklamadan daha yüksek bir YG’ye veya YG’ye sahip olma ihtimali yüksektir.

Bu yüzden, ne kadar para harcayabileceğinizi belirlemek size kalmış. Birçok durumda, şirketler birkaç test turundan sonra stratejik, sıkı hedefli kampanyalar için yüksek ROI’ler görürler.

Lehte ve aleyhte olanlar Google’ın arama ağı reklamlarının artıları:

Kullanıcılara ne satın alacaklarını aradıkları kritik aşamalarda erişin. Şu an satın almayacak olsalar bile, radarlarında olmak istersiniz.
Arama ağı reklamları, organik olarak tutarlı bir şekilde geride kalıyorlarsa, size ve en zorlu rakiplerinizden bazıları arasındaki boşluğu kapatmanıza yardımcı olabilir ve size daha fazla görünürlük sağlar.
Alakasız aramalarda görünmemenizi ve kampanyalarınızı alakalı tutmamak için negatif anahtar kelimeler kullanarak sıkı sıkı anahtar kelime grupları oluşturabilirsiniz. Kopyanız, hedeflenen anahtar kelimelerle ne kadar alakalı olursa, o kadar iyi yerleşimler de görebilirsiniz.
Kârlılık aralığının dışına çıkmamanızı sağlamak için Facebook’ta olduğu gibi maksimum TBM limitleri belirleyebilirsiniz.

Eksileri:

Maliyetler büyük ölçüde değişebilir. Google’ın anahtar kelime planlayıcısını araştırırken bile, tek bir anahtar kelime için TBM’lerde büyük bir boşluk olabilir. Bu tahmin edilemez olabilir.
Arama amacını yorumlamak zor olabilir. Bu, yüksek hacimli olmasalar da, daha fazla başarı için uzun kuyruklu anahtar kelimeler için teklif vermeye zorlayabilir veya alakasız yerleşimlerde görünme riski alabilir.
Buradaki sonuç, Google’ın diğer platformlardan daha pahalıya mal olabileceği, ancak bu önemli araştırma aşamalarında kullanıcılara ulaşmanın potansiyel yararına kolayca değer olabilir. Erken ve sık sık test edin ve bu kampanyaların zirvesinde kalın.

3. Google Görüntülü Reklamlar

Google’ın görüntülü reklamları, Google Reklam sisteminin başka bir parçasıdır ve bunlar daha çok Facebook’lar gibi çalışır. Reklamverenler, reklamlarını, internet üzerinden tüm ağ içindeki sitelerdeki hedefleme ölçütlerine uyan kişilere gösterebilir. Reklamlarınızın hangi sitelerde görüneceğini, yalnızca genel kategoriyi mi seçmek, hatta belirli yayıncıları listelemek isteyip istemediğinizi kontrol edebilirsiniz.
Görüntülü Reklamlar, Facebook Reklamlarına benzer şekilde, yakalamayı beklemek yerine talep oluşturma seçeneği sunar.

Maliyet

Google’ın görüntülü reklamları, tıklama başına ortalama olarak Google’ın arama reklamlarından daha ucuzdur. WordStream’e göre, bir arama reklamındaki ortalama TBM, 2,32 ABD doları civarındadır, ancak görüntülü reklam ağındaki yalnızca 0,58 ABD Doları’dır. Maliyetlerde, arama reklamlarından çok daha fazla kararlılık var, çünkü onlarca veya yüzlerce dolara mal olan belirli anahtar kelimelere sahip değilsiniz.

Lehte ve aleyhte olanlar

Google’ın görüntülü reklamlarının artıları ve eksileri var.

Artıları şunlardır:

Sizi aramasalar bile, kullanıcılara ulaşmak.
Yeniden hedefleme yeteneklerinden bazıları. Facebook kadar iyi değiller, ancak tek bir sosyal ağ sitesinde olmasını ummak yerine, çevrimiçi oldukları her yere erişerek kullanıcılara ulaşarak reklamları platform dışına çıkarabilirsiniz.
Erişim çok büyük. Google’ın ekran ağı, tüm internet kullanıcılarının% 90’ından fazlasına erişebilir.

Eksiler:

Aktif talebi yakalayamıyorsunuz, bu nedenle, eğer aradığınız şeyse, aynı anda görüntülü reklamlar aynı anda arama ağı reklamları yayınlamak için iyi bir seçimdir.
Bazı görüntülü reklamlar, reklam engelleyicilerle engellenmiştir ve çoğu zaman içerik aralarında olduklarından, kişilerin etkileşime girme olasılığı çok düşük olabilir. Ancak bunu yaptıklarında, dönüşüm oranları diğer platformlarda gördüklerinizle aynıdır.

4. Linkedin Reklamları

linkedin reklamları

Linkedin Reklamları, hedef kitlelerine ulaşmaya çalışan birçok B2B işletmesi için zorunludur. Kitlenizle iletişim kurmanızı kolaylaştıran, burada okuyabileceğiniz farklı reklam türlerine sahiptir. Facebook’un reklam sistemi gibi çalışırlar, sizin ölçütlerinize uyan kullanıcıları hedeflemenizi ve reklamlarınızı onlara göstermenizi sağlar.

Maliyet

Bir kez daha, TBM’ler, hedefleme ölçütlerine ve şu anda rekabette olanlara bağlı olarak büyük ölçüde değişir.

Linkedin Ads, yaklaşık% 0,025 oranında sağlam bir tıklama oranına sahiptir ve bu, hedef kitlenizle gerçekten konuşan hiper hedefli reklam kampanyalarıyla artırılabilir. Yeniden hedefleme kampanyaları ayrıca genellikle daha yüksek tıklama ve dönüşüm oranlarını görür.

Linkedin Reklamı maliyetleri, yayın içi yerleşimler için tıklama başına 2 ABD Doları (başlangıçta 4.50 ABD doları kadar yüksek görmeme rağmen) veya postayla sponsorlu gönderim başına 0,80 ABD Doları ile başlıyor gibi görünmektedir; kullanıcının dikkatine, onlara bir bildirim ve gelen kutusu mesajı sağladığı için.

Lehte ve aleyhte olanlar

İşte Linkedin Reklamlarının avantajları:

B2B kitlesine ulaşmaya çalışırken, diğer sosyal platformlarda B2B içeriği ile etkileşime girmeyebilecek olan onlar yıldızlardır.
Sponsorlu gelen kutusu reklam biçimi, neredeyse bir e-posta gönderiyormuşsunuz gibi dikkat gerektiren, mükemmel bir seçimdir. Bunu dikkate almak zorundalar.
İş unvanlarına dayanan inanılmaz derecede spesifik hedefleme, müşterilerinizin çalıştığı şirket ve daha fazlasını içeren, güçlü B2B hedefleme özelliklerine sahip büyüyen bir platformdur.

Linkedin Reklamlarının Eksileri:

Burada çok fazla veri yok ve maliyetler hızla artabilir. Listeyi yine de hazırladılar, çünkü bazı durumlarda düşük maliyetli olduklarından, özellikle sonuçları potansiyel olarak düşündüğünüzde.
Onları daha yoğun bir şekilde test etmeniz gerekiyor. Bazı Linkedin Reklamları, çalıştığım diğer platformlardan biraz daha titiz görünüyor, ancak bu her zaman güvenilir bir kural değildir.

5. Bing Ads

Bing Ads, Google arama reklamları gibi çalışır. Burada gördüğümüz özelliklerin ve özelliklerin neredeyse hepsine sahipler. Biraz daha küçük bir kitleye sahipler, ancak özellikle ilgi çekici bir kitleye (Bing’de ortalama olarak diğer kullanıcıların arama motorlarıyla yaptıklarından daha fazla zaman geçiren) izleyicileri var.

Ve hala Bing üzerinden gerçekleşen tüm çevrimiçi aramaların yaklaşık 1 / 3’ünde, burada önemli bir potansiyel var. Özellikle de maliyetin bir kısmını hala çok büyük bir kitleyle benzer sonuçlar alabildiğiniz için.

Maliyet

Bu Bing Ads için büyük itiraz. Google en büyük arama motoru olduğu için, işletmelerin ve reklamverenlerin çoğunluğu burada odaklanmıştır. Bing’i ihmal ediyorlar, yani daha az rekabet var. Sonuç olarak maliyetler düşüyor.

Bazı araştırmalar, Bing Ads’in Google tıklamalarına göre ortalama tıklama başına yaklaşık% 33,5 daha düşük maliyetli olabileceğini göstermiştir; bu, anahtar kelime maliyetinizin nereden geldiğine bakılmaksızın muazzam bir tasarruf sağlar.

Bing Ads’in gerçek maliyeti, yalnızca anahtar kelimelerinizin ne kadar rekabetçi ve yüksek değerli olduğuna bağlı olsa da (avukat odaklı anahtar kelimeler hala delicesine yüksektir), ancak% 25-45 arasında daha ucuz olacaklarına bahse girebilirsiniz. Google’dan daha fazla bing ve çoğu durumda aynı sonuçlara (daha iyi değilse) sahip olurlar.

Lehte ve aleyhte olanlar

Bing Ads’in artıları, Google ile aynıdır:

Benzer sonuçlar, ancak Google Reklamlarından daha düşük maliyetler. Hala dönüşüm alıyorsunuz ancak YG’nizi artırıyorsunuz.
Sizin için aynı ürünleri, hizmetleri ve markaları arayan kullanıcıları yakalamak için de aynı harika özellik.

Eksileri:

Daha küçük bir kitleyle çalışıyorsunuz ve Bing’in algoritmaları Google’daki kadar önemli değil. Olduğu söyleniyor, hala anahtar kelimeler için teklif alıyorsunuz ve işleri alakalı tutmak için negatif anahtar kelimeler oluşturabiliyorsunuz ve izleyiciler hala sonuçları elde etmek için yeterince büyük. Güvende olmak için her iki platformda da kampanya yayınlayabilirsiniz.
Bing’in izleyici kitlesi, ortalama olarak, daha büyük eğri yapar. Bu, daha fazla harcama kabiliyetine sahip olabileceği anlamına gelir, ancak aynı zamanda genç nesillerin daha büyük bölümlerini kaçırabileceğiniz anlamına gelir. Hedef kitlenizse, bunu düşünün.

Son düşünceler

PPC reklam platformları, satışları artırmanın ve marka bilincini oluşturmanın harika bir yoludur, ancak faydalar maliyetleri ağırlayamaz. Başlayan birçok işletme para kaybeder çünkü kârlı olamayacak kadar yüksek teklif veriyorlar ya da izleyicilerini yanlış yerlere arıyorlar.

Her platformun güçlü ve zayıf yanlarını ve potansiyel maliyetlerinin ne olduğunu bilmek, işletmeniz için akıllı, stratejik bir seçim yapmanızı sağlar. Bu size mümkün olan en yüksek YG ve YG’yi sağlayarak başarı ve karlılık olasılığını artırır.

Bir platform seçmek veya kampanyalarınızı yönetmek için yardıma mı ihtiyacınız var? Bununla yardımcı olabiliriz. Daha fazlasını öğrenmek için burada bizimle iletişime geçin.

Ne düşünüyorsun? İşletmeniz için en uygun PPC platformu hangisidir? Hangi maliyet etkin reklam türü YG’nizi artırdı? Düşüncelerinizi ve sorularınızı aşağıdaki yorumlarda paylaşın!


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir