Web Sitesi Trafiği Artıran 5 Dönüşüm Optimizasyonu

Web Sitesi Trafiği Artıran 5 Dönüşüm Optimizasyonu
by
Web sitesi trafiği Dönüşüm optimizasyonunun trafik edinme biçiminde durması gerekmez. Aslında, CRO ve SEO birleştirildiğinde daha da etkilidir. Bu iki pazarlama kanalı birbirlerini etkili bir şekilde bilgilendirebilir ve yetkilendirebilir (ve etmelidir!).

Sitenize gelen trafiği artırırken, dönüşümlerinizi artırmanın 5 yolu:

1. Upselling ile Daha Fazla Satış Yaratın

 Trafiğe nasıl yardımcı olur? Dahili bağlantı, kendi başına harici bağlantıları olmayan sayfaların sıralamasını artırarak site genelinde bağlantı hakkını yaymaya yardımcı olur.
Satışlara nasıl yardımcı olur? İlgili ürün önerilerinin akıllıca kullanılması, sonuç olarak YG’nizi artıracak olan ortalama sipariş numaranızı artıracaktır
Yükseltme ve çapraz satış, sitenize yeni müşteriler çekmeye yatırım yapmak zorunda kalmadan yatırım getirinizi artırabilen iki etkili pazarlama stratejisidir.

Size bir bağlam vermek için:

Upselling, müşterilerinizi başlangıçta amaçladıklarından daha fazla satın almaya teşvik ederek ortalama sipariş değerini artırma genel stratejisini ifade eder.
Tek tıklamayla satış, müşterilerinizin yalnızca BİR ödeme sayfasını ziyaret etmelerini ve ödeme ayrıntılarını BİR kez girmelerini sağlayan bir pazarlama teknolojisidir. Ardından, sonraki her bir satın alım için, tek bir tıklamayla satın alabilirler.
Çapraz satış, müşterilerinizden alışveriş sepetine daha fazla (ilgili) ürün eklemesini isteyen ürün önerilerinin akıllıca kullanılması anlamına gelir.

Tek tıklamayla satış, daha fazla satış üretmek ve müşteri sadakati oluşturmak için güçlü bir yoldur (örneğin, bir kez sitenizden bir şey satın aldığınızda, müşterileriniz sizden herkesten daha fazla satın almayı çok daha uygun bulacaktır).

Aslında, PayKickstart.com verilerine göre, üç ay içinde One-Click Upsells kullanılması, satıcısına 3.779.425 $ ek getirdi. Yaptıkları son bir split testinde, tek tıklamayla satışlar eklemek, ortalama müşteri değeri DOUBLED’ten daha fazla!

2. Web Sitesi Trafiği İçin Eylem Çağrılarınızı (CTA) çeşitlendirin, kişiselleştirin ve izleyin

Trafiğe nasıl yardımcı olur? İkincil BTA’lar (paylaşma çağrısı, tıklatma çağrısı ve abone olma çağrısı dahil) organik sosyal medya trafiğini artırmanın yanı sıra geri dönüş ziyaretlerini de artırır.
Satışlara nasıl yardımcı olur? Belli ki, müşterileriniz nasıl söylemediğiniz sürece satın alamazlar. Bu, birincil CTA’ların neyle ilgili olduğudır

Eylem çağrısı nedir?

Bir harekete geçirme ifadesi (CTA), kullanıcıları bir tür harekete geçmeleri için yönlendiren bir mesajdır (bir kez sayfanıza geldiklerinde). Bir düğme, telefon numarası, bir bağlantı veya başka bir varyasyon olabilir.

Sayfa içi BTA’larınız, kafa karıştırıcı veya bunaltıcı olmadan deneyimleriniz boyunca site kullanıcılarına yol göstermeli ve rehberlik etmelidir. En iyi CTA’lar aksiyon fiillerini içerir ve “buraya tıklayın” gibi genel dilden kaçınır. Olabildiğince renkli düğmeler kullanın, böylece öne çıkarak dikkat çekerler.

CTA performansınızı arttırmanın bir başka harika yolu da kişiselleştirmek. Biraz korkutucu gibi görünse de, kişiselleştirilmiş pazarlama konusunda size yardımcı olabilecek mevcut çözümler var. Alter bir örnek: Saniyeler içinde kendisini bütünleştirir ve ardından izleyicilerinizi oluşturabilir ve deneyimlerini kişiselleştirebilirsiniz. Genel olarak kullanımı oldukça kolaydır.

Web Sitesi Trafiği İçin CTA’ları değiştirin

Ayrıca, sayfa CTA’larınızın izlenmesi ve A / B testi, performanslarını iyileştirmek için gerekli bir başka adımdır.

Finteza, tesis içi harekete geçirme çağrılarınızın ayrıntılı bir analizini sunan ücretsiz bir analiz platformudur. Site kullanıcılarınızın onlarla nasıl etkileşim kurduğunu tam olarak görebilirsiniz.

Finteza

Finteza, sayfadaki CTA’larınızın hangisinin daha iyi performans gösterdiği ve alıcınızın yolculuğunun hangi aşamasında site kullanıcılarınızın ilgisini çektiği hakkında ayrıntılı bir analiz sunar.

3. İyi Yapılandırılmış ve Derinlemesine Sayfa Kopyası Oluşturma

  Trafiğe nasıl yardımcı olur? İçerik, organik sıralamaların arkasındaki itici güçtür. Kopyanız ne kadar iyi, daha uzun ve daha net olursa, arama motorları o kadar iyi anlayabilir (ve bu nedenle sıralamalar yükselir).
 Satışlara nasıl yardımcı olur? İyi yapılandırılmış içerik akışı, daha fazla okumaya motive ederek müşterilerin katılımını arttırır (ve böylece genel sayfa dönüşümleri).

Aşağıdakiler dahil iyi bir açılış sayfası kopyasının birçok bileşeni vardır:

Ürün veya hizmet satış noktalarınızı açıklayan genel metin metni. Açılış sayfanızın kopyasını yazmak, herhangi bir dijital içerik yazmaktan farklı değildir. Okunabilir, kısa ve net olması gerekiyor. İşte size yardımcı olacak sağlam bir kontrol listesi.
-Hedef anahtar kelimeleri içeren sayfa başlığı ve sayfa alt başlıkları.
-Ürün resimleri (hedef anahtar kelimeler için optimize edilmiş ve ürünlerinizi çalışırken gösterir).
-Ürün Sorular ve Cevaplar (ayrıca, anahtar kelimeleriniz de dahil olmak üzere, müşteri desteğinizle iletişim kurma gereksinimini ortadan kaldırarak).
Açılış sayfanızın kopyasını oluştururken, nelerin dahil edilmesi gerektiği hakkında daha iyi bir fikir edinmek için TextOptimizer’a bakın. Metin Doktoru, sayfanızı alakalı terimler ve sorular için optimize etmenize yardımcı olan anlamsal analiz aracıdır.

4. Web Sitesi Trafiği: UGC aracılığıyla Görsel Sosyal Kanıt Sunun

 Trafiğe nasıl yardımcı olur? Görsel olarak geliştirilmiş açılış sayfaları daha bağlanabilir ve daha paylaşılabilirdir. Kullanıcı tarafından oluşturulan görsel içeriğin akıllı kullanımı ile. Organik sosyal medya paylaşımlarından daha fazla trafik görmeniz muhtemel.
Satışlara nasıl yardımcı olur? Sosyal kanıtın (ve özellikle görsel sosyal kanıtın), sayfa ile müşteriye genel katılımını arttırdığı tespit edildi – tüketiciler, başkalarının onu kullandıklarını gördüklerinde bir ürün almaya daha isteklidir.
Çoğu müşteri, satın alma kararlarını vermeden önce yorumları okur. Şirketin bir ürün hakkında iddia ettiği şeylerin müşterilerinin söylediklerine uygun olduğundan emin olmak istiyorlar. BazaarVoice’e göre, büyük bir e-ticaret alışveriş gücü olan bin yılların, tüketicilerin katkısı olmadan bir şey satın alması muhtemel değildir ve bin yılların% 51’i bir e-ticaret sitesindeki diğer bilgilerden daha fazla müşteri içeriğine güvenmektedir.
Bin yılların% 51’i bir e-ticaret sitesindeki diğer bilgilerden daha fazla müşteri içeriğine güveniyor.Ürün sayfalarınızı, kullanıcı tarafından oluşturulan içerikle (UGC) optimize etmeniz gerektiği açıktır. Bunu yapmak trafiği ve satışları artıracaktır. Müşterilerin incelemelerini ve fotoğraflarını kullanarak UGC’yi uygulayabilirsiniz. Pek çok markanın ürün sayfalarında kullanıcı incelemeleri için bir bölümü vardır ve kullanıcı tarafından oluşturulan fotoğrafları bulmak için burada daha da yaygın hale gelme sıklığı artmaktadır.Müşterilerinizi, ürünlerinizin fotoğraflarını markalı etiketlerle sosyal medya platformlarına göndermeleri için davet etmelisiniz. Ardından, ürün sayfanızın performansını daha da artırmak için sosyal medya fotoğraflarını kullanabilirsiniz. Ürünlerinizi içeren sosyal ağlardan resimler toplamak ve bunları ürün sayfalarınızda göstermek için Photoslurp uygulamasını kullanın.

5. Web Sitesi Trafiği : Satın Alma Sonrası Etkileşimler için Fırsatlar Yaratın

Trafiğe nasıl yardımcı olur? Özellikle tekrar satın almak istediklerini düşündüklerinde, müşterilerinizi takip ederek iade ziyaretlerini artırın.
Satışlara nasıl yardımcı olur? Mutlu müşteriler tekrar satın almak için istekli olabilir. Tek ihtiyacınız olan, markanızı tekrar hatırlatmak.
Geçmiş müşterileriniz altın madenindir. Onlar zaten markanızı tanıyorlar ve umarız ürününüzle olan geçmiş deneyimlerinden memnun olurlar. Satın alma sonrası etkileşimi kullanarak onları kazanabilir ve beslenmeyi yönetebilirsiniz. Onlara önerilen ürünler ve kuponlar ile ulaşın ve satın almış oldukları ürünlerden nasıl tam olarak yararlanabileceği hakkında fikirler ekleyin.Satın alma sonrası etkileşimlerinizi otomatikleştiren ve kişiselleştirebilen birden fazla e-posta pazarlama platformu vardır. ConvertKit denemek için kullanıcı dostu ve zengin özellikli platformlardan biridir. Kullanıcı profili oluşturma ve bölümleme işlemlerini gerçekleştirir:

Daha fazla satış yapmaktan başka, doğru şekilde yapıldığında, geçmiş müşterilerinizi yeniden meşgul etmek daha uzun vadeli bir hedefe ulaşmanıza yardımcı olacaktır, yani marka sadakati ve topluluk oluşturmak. Kendi mikro topluluğunuzu oluşturmaya odaklanın ve müşterilerinizi marka savunucularına dönüştürün.

Trafik ve satışları artırmak için ürün sayfanızın performansını artırmak için neler yapabilirim diye düşünüyorsanız bu bağlantıyı tıklayarak detaylı bilgiler alabilirsiniz.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir