Hesap Tabanlı Pazarlama ve Google Reklam : Bilmeniz Gereken Her Şey

Google Reklamları ve Hesap Tabanlı Pazarlama: Nedir?

Hesap tabanlı pazarlama, müşterileri olarak çalışmak istediğinizi bildiğiniz belirli önemli işletmelere doğrudan pazarlama yapmayı ve ardından her birini kendilerine hitap etmek üzere tasarlanmış iş için kişiselleştirilmiş kampanyalarla tek tek hedeflemeyi içerir. Genellikle B2B işletmeleri tarafından kullanılır.

Bu, tüm yumurtalarınızı bir sepete koymak gibi gelebilir, ancak oldukça etkili bir stratejidir. Çoğu durumda, işletmeniz için bir ton kar ve / veya prestij kazandırabilecek, bu özel kampanyaları ve bunlara yatırım yaptığınız her kuruşa değecek değer sunan müşterileri hedefleyeceksiniz.

Araştırma da bunu destekliyor; Yakın tarihli bir vaka çalışmasına göre, yatırım getirisini izleyen pazarlamacıların% 85’i hesap tabanlı pazarlamanın diğer pazarlama yaklaşımlarından daha yüksek getiri sağladığını söyledi.

Pek çok durumda, hesap tabanlı pazarlama genellikle birden fazla platforma yayılmış birden fazla temas noktasını içerir, ancak doğru Google Reklam stratejileri uygulandığında, bu kampanyaların ağırlığını kendi başlarına taşıyabilir.

 

Bence çok sayıda B2B işletme sahibi, kendi nedenleriyle çalışmak istedikleri bir şirket listesine sahipler. Belki onlarla prestij için, ya da potansiyel gelir için çalışmak istersiniz, ya da sadece yaptıklarını gerçekten sevdiğiniz için ve hizmetlerinizin onlara yardım etmek için uygun olacağını düşünürsünüz.
google reklam ve hesap tabanlı pazarlama
PPC kampanyalarımızın çoğunu yayınlarken, bu rüya listesi şirketlerinin reklamlarımıza nasıl yanıt vereceklerini ve aynı zamanda onları görmelerinin olası olmadığını bildiklerini düşünebiliriz. Ve üzücü gerçek şu ki, yapsalar bile, mesajlar tam olarak ihtiyaç duydukları şeyi teklif etmediyse, tıklayacaklardı.

Hesap tabanlı pazarlama, bu soruna doğal bir çözümdür ve belirli hesaplara aşırı kişiselleştirilmiş hissettiren bir sonuç vermenize izin verir ve bunun sonucunda da oldukça etkilidir. Google Reklamları ve hesap tabanlı pazarlama inanılmaz bir eşleşmedir ve bu yayında, bu kampanyaları nasıl uygulayacağınızı göstererek hayalinizdeki müşterileri indirebiliriz.

Google Reklamları ve Hesap Tabanlı Pazarlama: Neden Birlikte Çok İyi Çalışıyorlar?

Hesap tabanlı pazarlama stratejilerinin birçoğu, Facebook’ta veya LinkedIn’de gördüğünüz gibi “keşif” reklamları olarak adlandırdığımız şeye odaklanıyor; markalar, hedeflenen reklamları doğru kişilere gösterirken sunduklarının farkındalığını oluşturmaya çalışıyor.

Çok fazla arama zararlarını göz ardı ediyor – neden sizinkine benzer hizmetler veya markalar arayan hayalinizdeki müşterilerle olan aramalardan faydalanma fırsatını istemiyorsunuz? Aktif olarak araştırma yaptıklarında onları yakalamazsanız, başkası alacak.

Google Reklamları yalnızca arama trafiğiyle sınırlı değildir; ayrıca, görüntülü reklamlar, video reklamlar ve tam yeniden pazarlama yetenekleri de vardır, böylece başarı için daha fazla şans için çeşitli biçimlerde birden fazla dokunma noktasında reklam kampanyaları sunabilirsiniz. Hedef kitlenizi çevrimiçi olarak takip edebilecek, ihtiyaç duydukları ve huninin neresinde bulunduklarına bağlı olarak, alakalı reklam kampanyalarıyla onlara ulaşabileceksiniz.

Google Reklamlarında Hesap Tabanlı Pazarlama Nasıl Uygulanır?

O keşke dilekçeyle birlikte çalışabilsinler diye müşteriyle sitenize gelmek için hesap tabanlı pazarlamayı kullanmaya hazır mısınız? İşte atmanız gereken adımlar.

1. Hedeflerinizi Belirleyin

Hesap tabanlı pazarlamayı kullanırken, sadece Supermom Sarah veya FitBit Frank gibi alıcılar oluşturmaya çalışmıyorsunuz. Çalışanlarını hedeflemek istediğiniz kesin kuruluşları seçiyorsunuz, Microsoft veya Kay Jewelers ya da yerel anne ve sokaklarda gelişen pop gibi. Çoğu durumda, bunlar uzmanlık alanınızdaki hizmetlere ihtiyaç duyan değeri yüksek potansiyel müşteriler olacaktır.

Tam olarak hangi müşterileri hedeflemek istediğinizden emin değilseniz, bunu anlama şansınız budur. Sektörünüzde biraz araştırma yapın ve hangi tür işletmelerin en yüksek geliri sağladığına dair herhangi bir bilgi bulabilecek misiniz bir bakın. Örneğin, bir yazar olarak, müşteri hizmetine güçlü bir şekilde odaklanan küçük ve orta ölçekli B2B işletmelerinin, örneğin yeni başlayanlar veya hatta bazen büyük binlerce insanın aksine, en kazançlı müşterilerim olduğunu gördüm. Tasarıya kimin uyduğunu görmek için araştırma yapmaya başlayın.

Hedeflediğiniz müşterilerin listesini aldıktan sonra bir listesini yapın, ancak seçici olun. Hesap tabanlı pazarlamaya çok fazla para girebilir ve nihayetinde size fayda sağlayamayacak şirketleri hedefliyorsanız, bunun% 100’ü kaybedilen bir neden ve kaybedilen bir reklam harcamasıdır.

2. Karar Vericilerin Kim Olduğunu Belirleyin

Bundan sonra, hedeflemek istediğiniz her müşteri için bu adımların her birini ayrı ayrı yapmanız gerekecektir.

Pazarlamak istediğiniz şirkete bakın ve karar verenin kim olacağını anlamaya çalışın. Dünyanın en rahat ofis koltuklarını satarsanız, ofis yöneticisi gibi birisini hedeflemek tipik olarak iyi bir seçim olacaktır. Bir pazarlama firmasının bir “pazarlama müdürü”, bir “CMO” ya da (eğer şirket yeterince küçükse) CEO’yu hedeflemesi gerekebilir.

Bazen LinkedIn’de ve şirketin web sitesinde araştırma yapmak, burada ana oyuncuların kim olduğu ve hangi iş ünvanlarına başvurmanız gerekebileceği konusunda size bazı bilgiler verebilir. Bu, şu anda hedefleme için zorunlu değil, ancak yanıtlayacakları daha alakalı iletiler oluşturmanıza yardımcı olması için önemli olacaktır. Örneğin, pazarlamayı yaşayan ve nefes alan bir CMO, bu geçmişi olmayan bir CEO’dan daha fazla teknik reklam kopyası görmesi gerekebilir.

3. Google Reklam Kampanyalarınızı Dikkatle İzlemeye Başlayın

Zaten Google Reklam kampanyalarını yayınlıyor olmanız ve bunların bazı önemli kitleleri izlemeye başlaması için iyi bir şans var. Bu mükemmel – ama bunu bilmiyorsanız ve doğru işlemi yapamıyorsanız, size pek iyi gelmiyor.

ABM yazılımı burada özellikle yardımcıdır, ancak aynı zamanda aslında IP geri aramaları olan LeadLander gibi araçları da seçebilirsiniz. Bir kullanıcı bir reklam kampanyasını tıkladığında, hangi arama terimini kullandıkları, hangi reklamı tıkladıkları, sitenizde hangi sayfaları ziyaret ettikleri ve şirketin konumu gibi önemli bilgileri görebilirsiniz.

Çoğu marka “Microsoft için pazarlama şirketi” gibi terimleri aramayacağından, sizin gibi işletmeleri ve hizmetleri araştırırken arayabilecekleri daha genel terimlerle potansiyel müşteriler yakalamak iyi bir bahis olacaktır. Ardından, sizi kimin bulduğunu belirlemek ve ileriye dönük yeniden hedefleme kampanyalarında daha alakalı mesajlaşma ile vurmak için ABM yazılımını kullanın.
Bu bizi bir sonraki adıma getiriyor.

4. Güçlü Yeniden Hedefleme için Şirket Bilgilerini ve Arama Sorgusunu Kaldırma

Her bir şirketi hedeflemede nasıl ilerlemek istediğinizi belirlerken arama sorgusu anahtar olacaktır.

Birisi “en iyi muhasebe yazılımı” için arama yaptıysa, son zamanlarda kazanmış olduğunuz müşteri referanslarını veya müşteri hizmetleri ödülünü kullanmak isteyebilirsiniz. Öte yandan, “en hesaplı muhasebe yazılımı” için arama yaparlarsa, karşılanabilirlik avantajlarını ve potansiyel müşterilere sunabileceğiniz yatırım getirisini vurgulamak isteyebilirsiniz. Diğerleri, “faturalı muhasebe yazılımı” gibi belirli bir şeyi aramaya devam edebilir. Hedef işletmelerinizin üyelerinin aradığı her ne ise, mümkün olan en iyi mesajlaşmayı yapmak için bunu kullanın.

Bu aşamada, Google’ın görüntülü reklamları ve hatta YouTube’un reklam sistemi aracılığıyla yeniden hedefleme kampanyaları oluşturabilirsiniz. Infer gibi ABM yazılımları size yardımcı olabilir ve işlemi sizin için manuel olarak yapmak zor olacak şekilde otomatikleştirebilir.

Doğru bilgilerle, ne aradıklarını gördükten sonra doğrudan şirketlere de ulaşabilirsiniz. LinkedIn’de doğru kişiyi bulmak, burada bir mesajla ulaşmanıza veya e-posta adreslerini belirleyebilmenize ve bu şekilde bir teklif sunabilmenize izin vererek tekrar devreye girebilir. Bu mesajları aramaya göre düzenleyin, LOI’leri kısa tutun (bir paragraftan daha fazla değil) ve onlar için merkezi odağı ne yaptığınızdan emin olun.

Sonuç

Hedef kitleniz için olabildiğince kişiselleştirilmiş mesajlar hazırlarken, daha fazla ve daha ileride nişanlandıkça pek çok pazarlama kampanyası daha başarılı hale gelecektir. Gerçekten, belirli şirketlerdeki çalışanları, acil ihtiyaçlarına hitap eden mesajlaşma ile hedeflemek için çalışıyor olmanıza göre daha fazla kişiselleştirilmez veya kişiselleştirilmez.

Kampanyalarınız ilerledikçe, onları yakından takip etmeniz gerektiğini unutmayın. Hangi anahtar kelimelerin insanları huniye soktuğunu ve hangi yeniden hedefleme kampanyalarını hedef noktaya götürmeye yardımcı olduğunu da dahil olmak üzere neyin işe yarayıp yaramadığını değerlendirmek isteyeceksiniz. Kampanyalarınızı uyarlamanız gerekebilir ve ayrıca Facebook platformları veya LinkedIn Reklamları gibi diğer platformların ve temas noktalarının bir karışımını eklemenin de kampanyalarınıza fayda sağlayabileceğini görebilirsiniz.

Daha fazla bilgi almak için bizimle irtibata geçebilirsiniz. Size yardım etmek bizi mutlu eder.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir