Google Reklamlarınız Yayınlanmamasının Nedenleri

Google reklamlarınızın yayınlanmamasının nedenleri için yazılan bu makale eminim problemin nerde olabileceğini bulmanız için size yardımcı olacaktır.

Birçok kişi için, bu deneyim tek başına onları strese ve endişeye kapılmasına neden olabilir ama korkmaya gerek yok! Google Reklamları Sorunlarını Giderme oldukça yaygındır.

Yani, yeni tıklama başına ödeme (PPC) hesabınızı oluşturdunuz …
Anahtar kelimeler ayarlanır, görseller oluşturulur ve reklam kopyası güzelce yazılır ve optimize edilir. Her şey gürlenmeye hazır, Google Adwords kampanyanızı etkinleştiriyorsunuz, fakat sonra… hiçbir şey.

gogle reklam yayınlama sorunları

Kontrol Edilmesi Gereken Sorunlar

Dolayısıyla, Google reklamlarınız görünmüyor ve kendinizi vahşi (ve pahalı) bir saklambaç oyunu gibi hissediyorsunuz.

Adım bir? Nefes almak.

İyi haber: Google Reklamlarınızın neden gösterilmediğine dair muhtemelen mükemmel bir açıklama var! Ortaya çıkan sık karşılaşılan sorunlara ve Google Reklamlarınızı neden dijital gizlemeye koyuyor olabileceğine bakalım:

Her şeyden önce: Reklam Önizleme Aracı

İster inanın ister inanmayın, yaşayabileceğiniz sorunları gidermenize yardımcı olacak bu gibi sorunlar için bir araç var. Öncelikle, Reklam Önizleme Aracını inceleyin.

Bu araç, reklamınızın gösterilmesini istediğiniz belirli bir yer, dil ve cihaz için bir anahtar kelime girmenize ve ardından reklamınızın kesilip kesilmemesine ilişkin olarak, o anahtar kelime için görünecek arama sonuçları sayfasını göstermenizi sağlar. ya da değil.

Bu aracı Google Reklam deneyiminizde başka hiçbir şeyden önce kullanarak, kullanıcıların anahtar kelimelerinizi henüz aramadıklarından emin olmadığından emin olursunuz. Reklamınız araçta gösteriliyorsa, tebrikler! Muhtemelen anlamlı bir problem yoktur, özellikle de kampanya kısa bir süre boyunca aktif olmuşsa.

Adwords Faturalandırmanız Güncel Olmayabilir

Reklamların artık gösterilmemesinin en yaygın nedenlerinden biri, fatura bilgilerinizin süresinin dolmuş olmasıdır.

Bundan  haberdar olmanın iki yolu vardır: otomatik olarak e-postayla göndermek veya fatura bölümünü manuel olarak kontrol etmek. AdWords arayüzünün sağ üst kısmındaki dişli sembolüne gidin ve “Faturalandırma” yı seçin. Faturalandırma seçenekleri sayfasındayken, birincil faturalandırma bilgilerinizin güncel ve doğru olduğundan emin olun.

Bu sorunun tekrar ortaya çıkmamasını sağlamak için ikinci bir yedek faturalandırma yöntemi de ekleyebilirsiniz.

Yanlışlıkla bir şeyi duraklatmış olabilirsiniz

Bazı şeyleri duraklatmış olabilirsiniz.

Şimdi, kendinizi tokatlamadan önce, bunun insanlar için ortak bir sorun olduğunu bilin. Kampanya için bir başlangıç ve bitiş tarihi belirlenmiş ve bitmiş olabilir. Alternatif olarak, belirli bir süre boyunca düşük performansın ardından kampanyaların duraklatıldığını ve tekrar test etmek ve kullanmak için tekrar etkinleştirmek isteyebileceğinizi unutmuş olabilirsiniz.

Dolayısıyla, Google Reklamları hesabınızın bir nedenden ötürü duraklatılmış olup olmadığını görmek için “Geçmişi Değiştir” e gidin. Burada, hesabınızda yapılan değişiklikleri görebilir ve “Durum” ile filtreleyebilirsiniz. , tüm kampanyalarınızın Google Reklamları hesabınızda etkin olup olmadığını kontrol edin ve etkin değilse onları etkin hale getirin.

Kontrol edilecek tüm kampanyaları listelemenizi sağlamak için, duraklatılmış kampanyaları göstermek için görünümü “Tümü” veya “Tümü kaldırıldı” olarak gösterecek şekilde ayarlayın.

Google Sizi Onaylamadı

Zaman zaman Google’ın reklam metni politikasına uymazlarsa reklamlarınız reddedilir. Google’dan Reklamlar onayınızın durumunu kontrol etmek için kampanyanızın Reklamlar sekmesini tıklayın ve “Durum” sütununu kontrol edin.

Durum sütunu, reklamınızın Onaylandı, Onaylanmadı veya Onaylandı (sınırlı) olup olmadığını size bildirir. Reklam onaylanmadıysa, reklamın durumu hakkında daha fazla bilgi almak için küçük soru işaretini tıklayın.

Her onay durumunun tam listesi ve detayları için Google Reklamlar Yardım Kılavuzuna bakın.

IP Adresiniz Engellenebilir

Bir işletme pazarlamacısı olarak, işletmenizle ilgili ürün veya hizmetleri aramak isteyebilirsiniz, ancak bu, reklamlarınızı tetikler ve bu nedenle istenmeyen gösterimlerle sonuçlanır. Bunu önlemek için, kampanya oluşturulduğunda, sizden gelen istenmeyen ve geçersiz gösterimlerin veri toplamaya karışmamasını sağlamak için IP adresiniz engellenmiş olabilir.

Yani, kısacası, kendi reklamlarınızı görmeniz engellenebilir!

Bunu kontrol etmek için önce IP adresinizi bildiğinizden emin olun, sonra kampanya ayarlarınıza gidin ve IP hariç tutmalar bölümünde listelenip listelenmediğine bakın. Reklamlarınızın kendiniz için gösterilmesini istiyorsanız kaldırın ve kaydedin.

Çok Az  Arama Hacminiz Olabilir

Çoğu zaman, çok fazla reklam trafiği görmeyebilirsiniz, çünkü pek çok kişinin kullanmadığı veya aramadığı çok belirgin, niş veya uzun kuyruklu anahtar kelimeler hedefliyorsunuz. Durum bu olduğu için, reklamlarınızın çevrimiçi ortamda parlamaları için çok fazla fırsat olmayabilir, bu nedenle gösterimler için sunulmaz.

Buna yardımcı olmak için, daha geniş kapsamlı anahtar kelimeler eklediğinizden veya daha geniş kapsamlı geçerli aramalar için gösterilmek üzere genişletilmiş bir kelime öbeği veya daha geniş kapsamlı bir eşleme türü seçin.

Paranız tükeniyor olabilir

Bütçenizi ve reklamlarınızı nasıl ayarladığınıza bağlı olarak, paranız hızla tükenebilir, bu yüzden reklamlarınız duraklatılabilir.

Çok sayıda insanın reklamları gösterildiğinden ve çevrimiçi hızlı dağıtım için ayarlandığı için kampanyanızın günlük bütçesi, kampanyalar listenizde sınırlı olarak gösterilebilir. Bu, Google Reklamları daha iyi performans için bütçenizi güne yaymaya çalıştığında reklamlarınızın her zaman gösterilmediği anlamına gelir.

Buna yardımcı olmak için, reklamlarınızın gösterildiği ve en etkili oldukları saatleri hedefleyen günün saatlerini sınırlandırmak için pazarlama bütçesi ekleyebilir veya reklam planlaması ayarlayabilirsiniz.

Negatif Anahtar Kelimeleriniz Sorunlara Neden Olabilir

Anahtar kelimeler aldatıcı olabilir ve birlikte nasıl çalıştıklarını bilmiyorsanız birbirlerine karşı da çalışıyor olabilirler.

İster inanın ister inanmayın, negatif bir anahtar kelime, reklamınızın gün ışığını görmemesinin nedeni olabilir. Bu negatif anahtar kelime, hedef anahtar kelimenizin, hedef anahtar kelimenizin bir kısmıyla eşleşen geniş eşlemeli veya öbek eşlemeli bir terim olması nedeniyle tetiklenmesini engelliyor olabilir.

Buna yardımcı olmak için, Google Reklamları sistemi “Uyarılar” bölümünde herhangi bir çakışma göstermelidir, ancak bu biraz zaman alabilir. Anahtar kelimelerle ilgili herhangi bir sorun hakkında anında bilgi almak için Google Reklamlar’ın Anahtar Kelime Teşhis Aracını kullanmalısınız.

Daha fazla bilgi için negatif anahtar kelimelerle ilgili daha fazla bilgi edininiz.

Yerle İlgili Sorunlarınız Olabilir

Ticari bina ve emlak söz konusu olduğunda her zaman konum duyuyoruz, ancak aynı Google Reklamları için de geçerli olabilir. Konum sorunları reklamlar için aşağıdaki alanlarda oldukça yaygındır:

Dar Konumlar: Reklamcılar posta kodu kadar küçük alanları hedefleme yeteneğine sahip olsa da, bu her zaman bu kadar dar olmanız gerektiği anlamına gelmez. Hedeflemeniz niş tarafındaysa, aramaları ve gösterimleri toplamak için çok küçük olma ihtimali vardır.

   Yerler Alakalı Değil: Reklamlarınızın çevrimiçi ortamda nerede gösterilmesi gerektiğine dair güçlü bir anlayışa sahip olduğunuzu hissedebilirsiniz, ancak yeterli kişi görünmüyorsa, yanlış olabilirsiniz. Tam olarak nerede olduklarını bulmak için hedef kitleniz hakkında daha fazla araştırma yapın. Veri topladıktan sonra daha belirli yerlerde geniş ve dar başlayın.

Bu iki bölgesel sorunu çözebilirseniz, hata olasılığını büyük ölçüde azaltabilirsiniz.

Planlama veya Hedeflemeniz Kapalı Olabilir

Bildiğiniz gibi, bir kampanya oluştururken, Google’a reklamlarınızın yayınlanmasını (Google’a, haftanın hangi günlerini ve saatlerinin hangi saatlerde gösterilmesini istediğinizi söyleyebilmenizi) sağlar. Reklamlarınızın sonuçlarını bulmakta zorlanıyorsanız, reklamlarınızın çok dar bir şekilde planlanmış olmasını sağlayabilirsiniz.

Endişelendiğiniz kampanyanın “Reklam Programı” sekmesine gidin ve reklamlarınızın yakından planlanmadığından emin olun.

Reklam Gruplarınız İyi Düzenlenmeyebilir

Google Reklamları hesabınızda, anlamanız gereken iki büyük bileşen içeren reklam gruplarınız var: anahtar kelimeler ve reklamlar. Bu iki unsur, yakından ilişkili oldukları için Google’ın arayüzünde bir araya getirilmiştir.

Bunun anlamı, anahtar kelimelerinizden biri bir kullanıcının arama sorgusu tarafından tetiklendiğinde ve reklam açık artırmasına katıldığınızda, o anahtar kelimeye bağladığınız reklamlardan birini seçmesidir.

Reklam açık artırmasındaki performansınız, reklamınızın kullanıcının sorgusuyla ne kadar alakalı olduğuna bağlıdır. Reklamınız ne kadar alakalı olursa, Google aramalarında sıralama o kadar yüksek olur.

Google reklamlarınızın gösterilmemesi gerçeği, reklam gruplarınızın yapısından kaynaklanıyor olabilir. Reklam gruplarınızı birbiriyle alakalı olmayan anahtar kelimelerle oluşturduğunuzu tespit ederseniz, muhtemelen reklamlarınızın iyi performans göstermemesinin nedeni budur!

Açılış Sayfalarınız Alakalı Olmayabilir

Google’ın reklamlarınızı hedef anahtar kelimeleriyle ne kadar alakalı olduklarına göre yargıladığını hepimiz biliyoruz. Çoğu zaman, insanlar bunun reklam kopyasında durduğunu düşünüyorlar ama durum böyle değil. Google, açılış sayfalarınızın alaka düzeyine de bakar, bu nedenle açılış sayfalarınız hedef kitleniz için optimize edilmemişse veya alakalı değilse, reklam arama sıralamanız zarar görür.

Yardımcı olmak için, hedeflediğiniz anahtar kelimeleri planlamanız ve hedef kitlenin çevrimiçi sorguları hakkında düşünmeniz gerekir. Aradıkları acı noktalarının, soruların ve çözümlerin bir listesini yapın. Açılış sayfalarınızdaki bu çözümlere çözüm ve cevapları eklerseniz, daha iyi sıralanırsınız!

Kısacası, kullanıcıların açılış sayfalarınızla ilgili sorunlarını ne kadar iyi çözüyorsanız, Google Reklamları açık artırmasında daha iyi performans gösterirsiniz. Bu, reklamlarınızın daha fazla kişiye sunulacağı ve performans göstermelerine yardımcı olabileceği anlamına gelir.

TO’nuz Düşük

Reklamlarınızın gösterilmemesinin başka bir genel şartı TO’ların – reklamlarınızın tıklanma oranını düşük maliyetli.

TO’nuz düşükse, bu, reklamlarınız için hedef kitleniz’in için çekici bilgileriniz gelir. Bu sırada, çizim tahtasına geri dönüp hedefe yönelik seyir için bu harika bir fırsat.

Kesinleşmiş olduğu gibi, Google, kullanıcılarla rezonansa giren reklamlar yazan reklamverenleri ödüllendirir, burada bulabileceğiniz bir kaynak varsa, reklamlarınız iyi sonuç vermez.

Reklamınıza, hedefe yönelik bir şekilde gösterme şansını vermek, onları, dikkatlerini çeken ve tıkamak için zorlayan bir kopya yazmanız gerekir. İlgi çekici bir reklam yazmak da potansiyel müşterilerinizin benzersiz ihtiyaçlarını müşteri yolculuğundaki konumlarına göre karşılamakla ilgilidir.

Sonuç

Umarım, Google Reklamları sorunlarına bazı çözümler bulabildiniz. Eğer barikatlara çarpıyorsanız, Google platformunun kendisi biraz dikkat ister ve en zor kısım olduğu için çok sıkılmayın.

Hala sorun yaşıyorsanız, Yıkıcı Reklamcılık’ta bize ulaştığınızdan ve tıklama başına ve Google reklamcılığındaki ödemeyi soluduğunuzdan emin olun! Yine, herhangi bir sorunu en aza indirmeye yardımcı olmak için, yeni değişiklikler her yayına başladığınızda Anahtar Kelime Teşhis Aracını çalıştırma alışkanlığını edinin.

Bu şekilde, reklamlarınızın gösterilmesini engelleyecek herhangi bir bütçe veya anahtar kelimeyle ilgili sorunları anında görebilirsiniz.

Bu kadar uğraşacak vaktim yok diyorsanız Arifin Reklam Ajansı size yardımcı olabilir.

Bu arada, kullandığınız sorun giderme görevlerini ve araçlarını paylaşın! Bu makaleye eklemek ve daha fazla yararlı kaynak paylaşmak isteriz!

Ne düşünüyorsun? Google Reklamlarınız nasıl gidiyor? Bir probleminiz var mı? Aşağıda yorum yapın ve paylaşın!


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir