Dijital Reklam Nedir? Ona Neden İhtiyacımız Var?

Dijital Reklam Nedir? sorusuna bu makalede cevap bulacak ve Dijital reklamı mutlaka ajandanıza not edeceksiniz. Lütfen sonuna kadar okuyun.
İnsanların% 64’ü çevrimiçi bir video izleyerek bir şeyler satın almanın etkilendiğini söylüyor. Satın alma kararlarının% 52’si Facebook’a kadar izlenebilir. İnsanlar çevrimiçi ortamda yeterince zaman geçiriyor, ikinci işi olarak kabul edilebilir.

Çevrimiçi insanların olduğu yerdir. Küçük bir işletme olarak onlara ulaşmak için, orada olmanız gerekir, marka bilinirliği yaratır, müşteri adayları artar ve satış yaparsınız. Bu yüzden dijital reklamcılık çok önemlidir.

 

Peki dijital reklam nedir? İşinizi büyütmenize nasıl yardımcı olabilir?

Hadi bir bakalım!

Dijital Reklamcılık Nedir ?: Genel Bakış

Facebook, YouTube, Yelp, Google Arama ve daha fazlası gibi güvenilir sitelerin popülaritesini arttırır. Hizmetlerini kendi müşterilerine sunabilmek için size web sitelerinde reklam alanı satarlar. Bir platformda reklam verdiğinizde, müşterilerinizin sevdiği o platformu desteklemektesiniz.

Dijital Reklam ile Doğru Mesajla Doğru Kişilere Ulaşın

Bu reklamcılık biçimi, doğru kişilere doğru mesajı doğru zamanda doğru zamanda ulaştırmanızı sağlar. Bunu zaten gazeteler, el ilanları veya radyo reklamları yoluyla yaptığınızı düşünebilirsiniz. Ancak, dijital kampanyaları birlikte keşfettikçe, reklamdaki çıtayı ne kadar dijital hale getirdiğini göreceksiniz.

Ölçülebilir Sonuçlar Alın

Dijital reklam yalnızca Twitter, Pinterest veya Yahoo’ya bir reklam vermek değildir. Çevrimiçi reklam kampanyalarını araştırmak, yönetmek, izlemek, analiz etmek ve iyileştirmek için İnternet tabanlı reklamcılık araçlarını kullanır.

Etkili bir şekilde yapıldığında, dijital pazarlama, hedef müşterinizin o web sitesindeki kullanıcı deneyimine sorunsuz bir şekilde entegre olur ve onları kendi sitenize ve işinize yönlendirir. Bunu doğal ve müdahaleci olmayan bir şekilde yapar.

Hedef müşterinizle alaka düzeyini en üst düzeye çıkarmak için kişiselleştirilebilir. Bu da dönüşüm oranlarını maksimuma çıkarır. Dijital olduğu için, müşterinizin reklamınızla ilgili attığı her adımı hemen hemen izleyebilirsiniz.

Bu, diğer yollarla mümkün olmayan bir ROI elde etmenizi sağlar.

Bir Şey Değil

Dijital reklamcılık nedir? Bu sadece bir şey değil. Reklamın nerede yapıldığına ve nasıl yaptığınıza bağlı olarak çok farklı görünebilir.

Bu çeşitlilik, işletmeniz ve müşterileriniz için hangisinin en iyisi olduğunu seçmenizi sağlar. Bazı yöntemler ve platformlar sizin için kesinlikle diğerlerinden daha iyi olacaktır.

Bazı işletmeler AdWords’ü onlar için çok etkili bulacaktır. Diğerleri LinkedIn reklamlarını onlara birçok yeni müşteri adayı buluyor. Sektörünüz, müşterileriniz ve rekabetinizle ilgili birçok araştırma, nasıl cevap vereceğinize karar verir, size

Dijital reklamcılık nedir?

Doğru stratejilerle doğru yerde olmak maliyetleri düşürür. Karı arttırır. Yanlış stratejileri ve platformları kullanmak, dijital reklamların işe yaramadığı hissini bırakabilir.

Her türün avantajları ve dezavantajları ve çeşitli stratejileri vardır. AdWords kampanyalarını nasıl yayınlayacağını bilen kişiler, Facebook reklamlarıyla mücadele edebilir ve bu farklılıklar nedeniyle bunun tersi olabilir.

Bu makalede, bu çeşitli İnternet reklamlarını inceleyeceğiz.

Geleneksel Reklamcılık

Geleneksel reklamcılık, öncelikle yeni müşteriler edinmenin bir yolu olarak kesintiyi kullanır. Bölgenizde olabilecek ya da olmayabilecek, modayı seven bin yıllık kadınlar gibi geniş demografik özellikleri çeker.

İnsanların reklamınıza gerçekte nasıl tepki verdiğini izlemek zor.

Bir satışı belirli bir reklam veya kampanyaya açıkça bağlayamazsınız. “Bizi nasıl duyduğunuzu bize söyleyin” bölümünü doldurursanız, müşteriden analitiklerinizle ilgili biraz yardım alabilirsiniz.

Dijital reklamcılık nedir? Bildiğiniz reklamcılık yayınlanıyor çünkü sonuçta alıp almadığınızı, çoğu zaman gerçek zamanlı olarak görebiliyorsunuz.

Dijital Reklam Neden Bu Kadar Önemli Oldu?

Şu an reklam tarzınızın işe yaradığını düşünüyor olabilirsiniz. Neden çevrimiçi reklamlarda değişiklik yapmalısınız? İşte bu yüzden, artık başka yöntemlerle devam etmek yerine, bunu şimdi sormanız harika.

Grammy’nin, Emmy’nin, Super Bowl’un ve Olimpiyatların hepsinde rekor kıran izleyiciler bu yıl düşüş yaşadı. Bu yeni bir trend değil.

Oscar’ın yalnız başına 6,4 milyondan fazla kişi düştüğünü gördü. Bu programlarda 30 saniyelik bir yer için 2,6 milyon dolar veya daha fazla para ödeyenler çok öfkeli.

Muhtemelen, küçük bir işletme olarak, bu programlara reklam vermeyeceksiniz. Ancak bu, hem kablo hem de ağ programlaması için hızlı bir hareket eğilimini vurgular. İnsanlar kabloyu kesiyor ve ayar yapıyor.

kablo kesiciler

Benzer trendleri dergiler, gazeteler, radyo ve doğrudan posta reklamları ile görüyoruz.

İnsanlar nereye gidiyor? Bu sana sürpriz gelmeyecek.

Dijital Reklam ve Büyük Göç

2018 Pew Araştırma Enstitüsü çalışmasında, insanların yaklaşık% 89’unun İnternet’i düzenli kullandığı tespit edildi. Çalışma ırk veya cinsiyete dayalı önemsiz boşluklar buldu. Gelire bağlı olarak yalnızca% 17’lik küçük bir değişiklik vardı.

İnternet kullanımındaki en büyük boşluğun yaşa dayalı olduğu tespit edildi. Ancak yine de 65 yaş üstü kişilerin% 66’sı interneti kullanıyor.

Dijital Reklam İstatistikleri

İşte bu çok bilgilendirici çalışmanın dökümü.

Ortalama bir Vatandaş internette haftada 24 saatten fazla harcıyor. Bu yarı zamanlı bir iş gibi. Gençler haftada 50 saatten fazla zaman harcıyorlar. Onlar için, İnternet yaptıkları her şeye entegre edildi – okul, eğlence, alışveriş, sosyalleşme ve hatta çalışma.

Bu eğilimin devam etmesini bekleyebiliriz.

İnternet insanların olduğu yerdir. Ancak bu, hiçbir şekilde onlara ulaşmaya çalışmanın başarılı olacağı anlamına gelmez. Örneğin, pop-up reklamlar, insanlara çevrimiçi olarak nasıl ulaşılmayacağının posteri çocuklardır.

Tekrarlayan reklamlara sahip insanları sinirlendirmek, yeni müşteriler edinmenin yolu değildir. Dijital reklamcılıktır.

Dijital Reklamcılık Neden Bu Kadar Başarılı?

Forbes Magazine bunu çok iyi ifade ediyor: Uygun fiyatlı, özel ve kullanımı kolay. Bu hakkında özetler.
Uygun Fiyatlı ve Ölçeklenebilir

Başlıkları görebilirsiniz: Dijital Reklam Maliyetleri Skyrocketing. Ancak, bunu bozup YG’ye baktığınızda, bir işletme küçük kampanyalara bile girebilir, başlıklar yalnızca gerçeği yansıtmaz.

Dijital reklam uygun. Dijital reklamcılığa, Facebook’ta günde en az 5 $ ile başlayabilirsiniz. Büyüdükçe bütçenizi artırın. Yatırım getirinizi en üst düzeye çıkarmak için analiz edin, test edin ve geliştirin.

Çok Ölçeklenebilir Değilse Dijital Pazarlama Nedir?

Dönüşüm oranlarınıza ve istediğiniz zaman kullanabileceğiniz müşteri sayısına bağlı olarak ölçek büyütmek ve küçültmek çok kolaydır. Reklamlarınız çok iyi performans gösterdiği için biraz bunalırsanız, onları yakalayana kadar askıya alabilirsiniz.

Bununla birlikte, bizimki gibi bir dijital reklamcılık şirketiyle çalışıyorsanız, reklamlarınıza daha az zaman harcar ve işinizi yayınlamaya odaklanarak daha fazla zaman harcarsınız.

Belirli ve Hedefli

İşletmeniz veya bir sosyal medya platformu tarafından toplanan verileri kullanarak, tam olarak ulaşmak istediğiniz kişilere ulaşabilirsiniz. Bu, 5 farklı müşteri türünü hedefleyen 5 farklı reklam yayınlayabileceğiniz anlamına gelir. Her müşteri, kendileriyle en alakalı görünecek reklamı görür.

Alaka düzeyi = Artan Gelirler.

Dijital Reklam Vermek Kolay Mı?

Dijital reklamcılığın zorluk açısından ne olduğunu soruyor olabilirsiniz? Önemli teknik becerilere ihtiyacınız olup olmadığını merak ediyorsunuz. Gerçek şu ki, dijital reklamcılığın en yaygın biçimlerinin kurulması oldukça basittir.

Programlar genellikle adım adım yürüyor.

İadelerinizi en üst düzeye çıkarmak için dijital reklamlara hakim olmak biraz daha karmaşık olabilir. Bu, bir profesyonelle çalışmak, paranın karşılığını en iyi şekilde almanıza yardımcı olur.

Dijital Reklamcılık Küçük İşletmeler İçin Mantıklı Mı?

Dijital reklamcılığın tüm avantajlarının yanı sıra, küçük işletme’nin en iyi arkadaşı. Kullanmak için çok büyük bir kurumsal pazarlama bütçesine ihtiyacınız yok.

Yine de, doğru stratejilerle, yan yana olabilir ya da büyük işletmeleri yenebilirsiniz.

Küçük işletmeler için oyun alanını seviyelemenin nihai yolu. Auto Zone, McDonald’lar, Ikea veya Nordstrom’lar gibi büyük franchise’lar ile rekabet edebilir ve kazanabilirsiniz.

Dijital reklamcılık yaparken bir servet harcamadan yapın.

Sonuç almak için zaman alan bazı pazarlama teknikleri vardır.

Uzun vadeli markalaşma, SEO ve içerik pazarlaması stratejileri, gelirlerinizi artırırken satın alma maliyetlerinizi düşürmenize yardımcı olur. Ancak normalde kendi başlarına hızlı değildirler.

Reklam göstermeye başla. O gün 5 kez, 10 kez veya daha fazla trafik görün. İşletmenizin türüne bağlı olarak dakikalar içinde randevu almaya veya satış yapmaya başlayın.

Emirleri tamamlamaya başla. Müşteriler yorum bırakmaya başlar. Daha fazla kişi bu yorumları görüyor ve sizinle iş yapmak istiyor.

İşin başlıyor. Çevrimiçi reklamcılık bunun olmasını sağlayabilir.

Dijital Reklam Türleri

Şimdi, temel dijital reklam türlerini keşfedelim. Yaptıkça, bunların marka ve iş modelinizle ne kadar uyumlu hale geldiği anlaşılacaktır. Bunları pazarlama hedeflerinize ulaşmak için nasıl kullanabileceğinizi göreceksiniz:

-Talep oluştur
-Marka Farkındalığını Artırın
-Daha Fazla Müşteri Alın
-Daha Fazla Satış Yapın
-Müşterilerin daha fazla harcama yapmasını sağlayın

PPC (Tıklama Başına Ödeme)

PPC ile yalnızca reklamını tıkladığında reklamını yaptığınız platforma ödeme yaparsınız. Çoğu dijital reklam türü PPC temelinde kurulur.

Dijital reklamcılığın küçük işletmeler için bu kadar iyi çalışmasının sebeplerinden biri de bu.

Bir programın, istasyonun veya derginin kaç izleyici, dinleyici veya okuyucu olduğuna bağlı olarak ödeme yapmazsınız. Yalnızca hizmetinizle gerçekten ilgilenenler için ve reklamınızı tıklayarak ilgilendiklerini gösterenler için ödeme yaparsınız.

Ödediğiniz TBM (tıklama başı maliyet) normalde, ortalama teklif fiyatı 3 ABD Dolarının altında olan bir teklif sistemindedir. Hepsi otomatiktir ve sahnelerin arkasında bir saniye içinde olur. Basitçe sistemde bir maksimum teklif belirleyin.

Bir teklif için ne kadar ödeme yaptığınızı etkileyen birkaç faktör var:

Reklam alanı ne kadar rekabetçi
Reklamlarınızın, onları gören kişilerle ne kadar alakalı olduğu
Sizin endüstriniz
Reklamların gösterilme süresi

Reklamlarınız rakiplerinizden daha alakalı kabul edilirse, PPC tabanlı sistemler size reklam alanını, rakiplerinizden daha az para ödeyeceklerinden daha az para verir.

Neden daha alakalı reklamları tercih ediyorlar? Basit. Kullanıcıların tıklamak istedikleri reklamları gösterdiklerinde daha fazla para kazanıyorlar. Kullanıcıları, kendileri için reklamları gördüklerinde daha iyi bir deneyim yaşadıklarını düşünüyor.

BGBM (1000 Gösterim Başına Maliyet)

Bir tıklama için ödeme yapmak yerine, gösterimler için ödeme yapmanın daha uygun maliyetli olduğunu görebilirsiniz. Bir reklam, reklamınızın birinin ekranında göründüğü her zaman bir gösterimdir. Bunlar, kişinin aklında gerçek bir tıklamayla sonuçlanabilecek veya sonuçlanmayacak kalıcı bir izlenim oluşturmak istediğinizde işe yarar.

Ama bir çekişme var. Normalde ödemek zorunda kalacağınız çok fazla tıklama alırsanız, reklam platformu para kaybeder. Ölçek yönünüzün çok uzağında kalırsa, reklamınızı inceleyebilir veya tıklama başına ödeme yapmaya geçmeniz için daha az görünürlük sağlayabilir.

Arama Reklamcılığı

Web sitesi ziyaretlerinin yarısından fazlası Google, Bing veya Yahoo gibi bir arama motorunda başlar. Bu arayıcıların büyük bir yüzdesi yüksek niyetlidir. Sorunlarına çözüm olarak belirli bir ürün veya hizmet türü arıyorlar. Seçenekleri araştırıyorlar.

google arama Çoğu durumda, bir reklam onları satın almaya ikna edebilir. Rakip bir satışçıyı bile çalabilir.

Arama reklamcılığı olmadan dijital reklamcılığın ne olduğunu merak edebilirsiniz? Birçok kişi Google Reklamları (eski adıyla AdWords) gibi arama tabanlı reklamların dijital reklam olduğunu düşünüyor. Ancak, seçmeniz gereken

Birçok dijital reklam platformundan yalnızca biridir

Arama ağı reklamcılığı, yukarıda açıklanan PPC teklif sistemini kullanır. Bir şey ararken, insanların arama motorlarına girdiği anahtar kelime öbekleri için teklif verirsiniz.

Örneğin, size gelecek olan bir araba satıcısı arıyorsanız, arama kutusuna “Mobil araba yıkama” yazabilirsiniz. Bu reklam, arama sonuçlarının reklam bölümlerinde görünebilir.

Daha sonra, aramaların en üst sıralarında görünmesi için olağanüstü SEO teknikleri kullanan işletmelerden biri yerine reklamı tıklamayı seçebilirsiniz.

Yeniden Pazarlama Reklamcılığını Göster

İnternet – ve yaşam – çok rahatsız edici olabilir. Birisi sitenizde. Satın almaya hazırlar.

Sonra bir metin alırlar. Yapmaları gereken bir şey hatırlıyorlar. Patronları yürür. Ve uyarmadan, ayrılırlar.

Tekrarlı bir müşteri olmadıkça, muhtemelen geri dönmeyeceklerdir.

Yeniden pazarlama, web sitenizi sitenize geri bırakan bu kişiyi lütfen yeniden yönlendirmenin çok etkili bir yoludur.

İşte nasıl yapıldığı. Web sitenizi ziyaret ettiklerinde, kişinin tarayıcısına “çerez” adı verilen geçici bir çevrimiçi izleyici yerleştirirsiniz.

Evet, web siteleri bilgisayarınıza kurabiye koyduğunu söylediğinde, büyük olasılıkla yaptıkları şey budur.

Zararsız. Ve çoğu insan, web sitelerinin çerez sistemi aracılığıyla deneyime katabileceği kişiselleştirmeyi gerçekten seviyor.

Google, arama sonuçlarınızı daha özelleştirilmiş hale getirmek için kullanır.

Yeniden pazarlama sunan bir platformla çalışın.

Google Reklamları veya Facebook en bilinenleridir. Bir kez ayarlandıktan sonra, önümüzdeki birkaç gün içinde o kişiye birkaç kez talep ettiğiniz reklamı gösterirler.

Hem ana sitelerde hem de reklamlarını bir ortaklık programı aracılığıyla göstermeyi kabul eden sitelerde görünecektir.

Bir ortak web sitesi reklamı göstermek için biraz para alır. Yeniden pazarlama platformu, reklam için küçük bir miktar alır. Potansiyel yeni bir müşteri elde edersiniz. Potansiyel yeni müşteri, bitmemiş bir işi olduğunu hatırlar ve sitenize geri döner.

Herkes kazanır.

Yeniden pazarlama, tıklama oranlarını% 400 artırabilir. Normal reklam YG’nizi ikiye katlayabilir. Gelirleri% 30 veya daha fazla artırabilir.

Yalnızca, insanları önce web sitenize başka yollardan getirmeniz durumunda işe yarar. Yeniden pazarlama, dönüşümlerinizi pano genelinde en üst düzeye çıkarmanın en iyi yoludur.

 Dijital Reklam ve Sosyal Medya Reklamcılığı

Sprout Social tarafından yayınlanan bir rapora göre, insanlar ortalama olarak her gün sosyal medyada yaklaşık 2,5 saat harcıyor. Harcanan zaman her yıl artıyor.

Bağlandıkları yer orası. Orada gevşemek ve sadece zaman geçirmek için gidiyorlar. Ayrıca alışveriş yapmak için oraya giderler.

İnsanların% 31’i yeni markaları keşfetmek ve alışveriş yapmak için sosyal medya kullandığını söylüyor. Facebook doğrudan veya dolaylı olarak alımların yaklaşık% 52’sini etkiler. Bu hem çevrimiçi hem de tuğla ve harcı içerir.

 

İnsanların yaklaşık% 96’sı, çevrimiçi olarak sosyal medya deneyimlerinin bir parçası olarak markaları tartışıyor.

Sosyal medya reklamcılığı, ilgilenen kişileri web sitenize yönlendirmek için size doğrudan ve ölçülebilir bir yol sunar.

Sosyal medya reklamları, yayınların artırılmasını ve görüntülü reklamların sosyal medyada gösterilmesini içerir. Çoğu sosyal medya reklamcılığı, arama motorları tarafından toplanan kapsamlı demografik, ilgi alanlarına ve davranışsal verilere dayanmaktadır.

Facebook’un bizde çok fazla veri toplamasının bir nedeni olduğunu biliyorduk. Reklamları sunmak istediklerinizi en muhtemel insanlara göstermek için bu verileri kullanmanızı sağlarlar.

Sadece cinsiyet veya yaş gibi üst düzey demografik bilgileri hedeflemeyin. Reklamınızı gören her bir kişiyle alaka düzeyinizi en üst düzeye çıkarmak için çevrimiçi moda satın alıp almadıklarını hedeflerinize düşürmenizi sağlar.

Alaka düzeyi, sosyal medya reklamcılığında anahtardır. Hem hedef kitlede hem de reklamda ne kadar belirgin ve hedefli olursanız, o kadar iyi performans gösterirsiniz.

Dijital Reklam Aracı Olarak E-posta

Genel halkın% 72’si ve iş alanların% 86’sı işletmelerin onlarla iletişim kurması için e-posta tercih ettiklerini söylüyor. Bu, reklamları içerir.

E-posta çok tercih edildiğinden e-posta yoluyla daha yüksek katılım oranları elde edersiniz. E-posta reklamcılığındaki ortalama YG, harcadığınız her 1 ABD Doları için 40 ABD dolarıdır. Bu, e-postayı en yüksek ROI reklam biçimi haline getirir.

Ancak, e-postayı bir reklamcılık aracı olarak kullanmak, sosyal medyada bir reklam yayınlamak kadar kolay değildir. Bu tür yatırım getirisini elde etmek, aşağıdaki gibi çeşitli faktörlere bağlıdır:

Kaliteli aboneler alabilme
Aboneleri meşgul etme yeteneği
Abone tutabilmek
Otomasyon ve segmentasyon araçlarına erişim

Dijital Reklam İle Kaliteli Aboneleri Alma

Bir e-posta listesi satın alarak kaliteli abone alamazsınız. Listenizi, insanlara kaydolma karşılığında değerli bir şey sunarak oluşturun. Bu, ürünleri kazanma şansı olabilir. Ücretsiz deneme olabilir. Bir eBook olabilir.

Sosyal medya reklamcılığı bu listeyi oluşturmak için harika bir yoldur. İki çalışma, insanlara bulundukları yere ulaşmak ve onları reklamları daha anlamlı hale getirebileceğiniz bir alana çekmek için el ele alıyor.

Dijital Reklam İle Aboneleri Etkilemek

Bu kaliteli aboneleri cezbettiğinizde dikkatli olun. Her hafta bir baraj teklifi göndermek istemezsin. Buna spam denir.

Abonelikten çıkacaklar.

Bunun yerine, abonelere satışları daha “nazikçe” yapan ilgili içeriği sunmaya odaklanın. Reklamları az miktarda gönderin, böylece spam klasörü için işaretlenmezsiniz.

Segmentasyon ve otomasyon, aboneleri meşgul etmenin ve onları tutmanın en iyi yoludur.

Dijital Reklam Alaka Düzeyini En Üst Düzeye Çıkarmak için Bölümleme

Abonelerinizi aldıktan sonra, segmentasyon yazılımı kullanın. Bu, listenizdeki en çok ilgisini çekebilecek belirli kişilere belirli bir içerik göndermenizi sağlar.

Segmentasyon ayrıca insanlara alakasız içerik göndermekten kaçınmanıza yardımcı olur. Bu, tıklama oranınızı azaltacaktır. Veya abonelikten çıkmanıza neden olabilir.

E-posta reklamcılığına, bir kişiye önceki satın almalara göre kişiselleştirilmiş önerileri gösteren reklamlar bile oluşturabilirsiniz.

MailChimp, bölümlenmiş e-postaların% 14 daha yüksek bir açık oranına sahip olduğunu buldu. % 100 daha fazla tıklama alıyorlar. Segmentasyon, gelirleri% 58’e kadar artırıyor.

O Anı Yakalamak İçin Otomatikleştirin

Otomasyon, reklamcılıkta birçok monoton ve tekrarlayan görevi ortadan kaldırır. Bu görevler, reddedilirken hızlıca yatırım getirinizi keser. Bunun da ötesinde, otomasyonla, her an, mükemmel bir anda e-posta gönderebilirsiniz.

Birisi arabalarını bıraktıktan sonra gönder. Bir şey için kaydolduktan sonra onlara hoş geldiniz. Onlara özel bir indirim yap.

Bir satıştan hemen sonra satışa gönderin ve% 20 indirim kuponu ile bir sonraki alımlarında heyecanlanmalarını sağlayın. Araştırmalar, bir kişinin, satın aldıktan hemen sonra bir satın alma işleminden en çok memnun olduğunu göstermektedir.

Dijital Reklam : Bu büyülü anı otomasyonla yakalayın.

Otomasyon, müşterinin yolculuğunu haritalandırmak için hayatidir; pazarlama uzmanlarının% 53’ü en etkili otomasyon taktiğidir.

otomasyon taktikleri Forbes Dergisi’ne göre, pazarlama otomasyonu kullanan işletmeler, besledikleri oranı% 451 oranında nitelikli olanlara yönlendirir. Kurşun besleyici konveyör bandının hızlandırılması maliyetleri önemli ölçüde azaltır ve şimdi daha fazla satış yapmanıza yardımcı olur.

Otomasyon kullanım oranlarının son yıllarda artmasının bir nedeni var.

Bir Dijital Reklam Aracı Olarak İçerik Pazarlama

Dijital reklamcılığın ne olduğunu sorduğunuzda, içerik pazarlamasını düşünmeyebilirsiniz. Ancak pazarlama bölümlerinin% 90’ı içerik pazarlamasını bir nedenle kullanıyor. Çok önemli bir reklam aracı olabilir.

İçerik, ilgilenen kişileri kendine çeker. Reklam alanı için ödeme yapmadan onlara ürünlerinizden veya hizmetlerinizden bahsedin.

Daha önce de belirtildiği gibi, etkilerini arttırmak için ücretli reklamlar kullanmadığınız sürece içerik pazarlaması hızlı değildir. Ancak, reklam maliyetlerinizi zaman içinde azaltmanıza yardımcı olur.

Oluşturduğunuz mıknatıs nedeniyle daha fazla insan doğal olarak web sitenize ve profilinize geliyor.

Dijital reklamcılığın ne olduğu hakkında çok fazla şey mi öğreniyorsunuz? Telaşa gerek yok. Konuştuğumuz her tür hizmet için hizmet sunuyoruz. İşletmeniz için hangi tür dijital reklamların en iyisi olduğu konusunda ücretsiz danışma için bu iletişim formunu doldurmanız yeterli.

Etkileyenleri Sizin İçin Çalışmaya Koyun

Takipçilerini ve markalarını oluşturmak için tüm çalışmaları zaten yapan çevrimiçi insanlar var. Hedef müşteriniz bu kişileri, sattığınız çeşitli ürün veya hizmetlerde uzman olarak görebilir.

Bu etkili bireylerle iletişim kurmak, küçük işletmelere veya herhangi bir işletmeye, markalarını daha fazla insanın önüne geçirmenin harika bir yoludur.

Oprah etkisi veya Sharktank etkisi düşünün. Bu etkileyiciler, başka hiçbir şekilde alamayacağınıza dair poz veriyorlar. Bu maruz kalmanın üstüne, ürün veya hizmetinizin bir onayı olarak görülür.

Bu aslında bir satın alma kararını etkileyebilir.

Dijital Reklam vermek için etkileyici pazarlamayı kullanmanın birkaç yolu vardır.

Bir gönderiyi takipçileriyle paylaşmak için etkileyici olun. Tıklamalar için ödeme yapmanız gerekmeyecek. Ancak etkileyici sizden servis için ücret alabilir.
Ticaret hisseleri. Sosyal medyada sadık bir kitleniz varsa. Aynı zamanda rakip olmayan bir kişiyle de ağ kurabilirsiniz. Her ikinize de kitleyi genişletmek için birbirlerinin içeriğini paylaşmayı kabul edersiniz.
Markanız hakkında konuşmakta olan kişileri bulun. Sözlerini takip et. Markanız hakkında etkili bir şekilde konuşan birini görüyorsanız, uzanarak. Onlara teşekkür et. Eşyalarınızı daha fazla paylaşmak için uygun bir düzenlemeye ulaşıp ulaşamayacağınıza bakın. Zaten markanızın hayranı iseniz, hizmet için genellikle daha az ödeme yaparsınız.

Etkileyicinin markanızla aynı hizada olduğundan emin olun. Onların takipçileri hedef müşterileriniz olmalıdır. Örneğin, düz kenarlı bir markaysanız ve etkileyici biraz eksantrikse, aradığınız sonuçları alamayabilirsiniz.

Dijital Reklam Küçük İşletmelerin En İyi Satış Kanalıdır

İşletmeniz için çalıştığını görünce dijital reklamcılığın ne olduğunu sormanıza gerek kalmaz. Başka hiçbir yöntem, hedeflenmiş trafiği İnternet reklamlarından daha hızlı süremez. Bu çok önemli araç ile gelirinizi artırın ve işinizi büyütün.

Dijital reklamcılığın ne olduğunu soruyorsanız, dijital reklamcılıkta yenisiniz. Hemen dalmaya hazır olabilirsiniz. Fakat bazı sorularınız olabilir.

Dijital reklamcılığın ne olduğunu sorgulamak için bizimki gibi bir ajans kiralayın.

En iyi yatırım getirisini elde etmenize yardımcı olabiliriz. Başarılı olmanıza yardımcı olacak araç içi uzmanlığa ve araçlara sahibiz. Ne için bekliyorsun? İşinizi büyütmenize yardımcı olalım. Bir danışma için bize ulaşın.


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir