Dijital Pazarlama Çözümleri/İşinizi Büyütmek için 7+

Küçük veya orta ölçekli bir işletme veya kurulmuş bir işletme olsanız da, çevrimiçi dijital pazarlama stratejinizden en iyi şekilde yararlanmak istersiniz. Bununla birlikte, pazarlama çabalarınızı kurum içinde yönlendirirken her zaman kolay değildir. Bununla birlikte, bu on dijital pazarlama çözümü hayatınızı kolaylaştırmaya başlayabilir.

Bu endüstri favori İnternet pazarlama çözümleri hakkında şimdi daha fazla bilgi edinin! Veya, çevrimiçi pazarlamanızla ilgili profesyonel yardım arıyorsanız, sektörün KOBİ’ler için en iyi dijital pazarlama ajanslarından biri olan Arifin ile iletişim kurun.

Acil yardım için, bize 08503052515’de ulaşın!

1. Dijital Pazarlama (Google Analytics)

Google Analytics, çevrimiçi pazarlama için sahip olması gereken bir araçtır. İşletmenize, web sitenizin performansıyla ilgili büyük bir kavrayış sağlar ve ekibinize, izleyicilerinizin davranışlarına ve sitenizin çalışan özelliklerine göz atmanızı sağlar.

Ayrıca, Google Analytics’in kullanımı ücretsiz!

Bu dijital pazarlama çözümü, tonlarca özelleştirme seçeneğine de sahiptir. Örneğin, hedef pazarınızın eylem ve davranışlarına bakışınızı daraltmak için segmentler oluşturabilirsiniz. Kullanıcılar, işletmeniz ve dijital pazarlama stratejiniz için önemli olan verileri vurgulamak için panolar bile oluşturabilir.

Çevrimiçi pazarlama stratejinizde Google Reklamları varsa, reklam verilerinizi Google Analytics’e de bağlayabilirsiniz.

Bu özellik, ekibinizin kampanya performansınızı ve site verilerinizi incelemesini kolaylaştırır. Ayrıca, Google Reklamları’ndaki yeniden pazarlama kampanyaları için Google Analytics’te özel kitleler oluşturabilirsiniz.

Google Analytics’ten erişebileceğiniz diğer birkaç İnternet pazarlama çözümü şunlardır:

Data Studio: İşletmeniz için özelleştirilmiş raporlar ve raporlama panoları oluşturun.
Optimize Et: Siteniz için en iyisini bulmak üzere farklı sayfa tasarımlarını test edin.
Anketler: Özel anketlerle ilgilenen kullanıcılardan geri bildirim alın.

Google Analytics ile şirketinize güçlü, hepsi bir arada bir araç verilir.

 

2. Dijital Pazarlama (Google Arama Konsolu)

Google Arama Konsolu başka bir önemli (ve ücretsiz) dijital pazarlama çözümüdür. İşletmeniz için bir Google Arama Konsolu hesabı oluşturmadıysanız, bu aracın çevrimiçi pazarlama stratejinizde devrim yaratacağı için yapmanız gerekir.

Google Arama Konsolu ile şirketiniz, web siteniz, içeriğiniz ve arama motoru optimizasyonu (SEO) çabaları hakkındaki değerli verilere erişebilir. Ayrıca, kritik bir sayfanın web sitenizden kaybolduğu veya bir sayfanın mobil uyumlu olmadığı gibi, sitenizdeki sorunlarla ilgili uyarılar alabilirsiniz.

İşletmeniz, Google’ın sitenizi tarayabileceğini ve dizine ekleyebildiğini kontrol etmek için Google Arama Konsolu’nu da kullanabilir; bu, SEO için çok önemlidir. Daha da iyisi, web sitenizdeki bir anahtar sayfayı güncellediğinizde kullanışlıdır. Google’ın endekslemesi için URL’leri gönderebilirsiniz.

Google Arama Konsolu’nu en iyi dijital pazarlama çözümü yapan ek özellikler şunlardır:

Bağlantılar: İşletmeniz için bağlantı kurma fırsatlarını tespit etmek için hangi sitelerin web sitenize bağlandığını görün.
Trafik verileri: Sitenizin arama sonuçlarında ve daha fazlasında ne sıklıkta göründüğünü keşfedin.
Raporlar: Sitenizin SEO sağlığını değerlendirmek için hızlı bir şekilde performans raporları oluşturun.

Google Arama Konsolu’na başlamaya hazırsanız, şimdi kurulum kılavuzlarına göz atın!

3-Ahrefs

Ahrefs güvenilir bir dijital pazarlama çözümüdür ve Google Analytics ve Google Arama Konsolu için mükemmel bir ortaktır. Ahrefs ile, işletmeniz yalnızca sitenizin performansı hakkında değil aynı zamanda rakipleriniz hakkında en güncel bilgileri alabilir.

Ancak Google Analytics ve Google Arama Konsolu’ndan farklı olarak Ahrefs aylık abonelik gerektiriyor. Yedi günlük bir denemeye 7 $ ‘a başlayabilirsiniz, bu da şirketinizin Ahrefs’i denemesini ve ekibiniz için yararlı olup olmadığını görmenizi sağlar.

Birçok işletme için Ahrefs, aylık yatırıma değer.

Örneğin Ahrefs ile ekibiniz, içeriğinizin hangi anahtar kelimelerin (ve hatta rakiplerinizin) arama sonuçlarında sıraladığını izleyebilir. Ayrıca, içerik pazarlama stratejinizi düzenleyen içerik boşluklarını keşfetmek için sitenizi başkalarıyla karşılaştırabilirsiniz.

Google Arama Konsolu gibi, siteniz hakkında da kritik uyarılar alabilirsiniz. Örneğin, bir bağlantıyı kazanır ya da kaybederseniz, Ahrefs ekibinize haber verebilir. Program ayrıca, yeni anahtar kelime sıralamaları ve web’deki işletmenizden bahseden güncellemeler sağlayabilir.

SEO’nuzu bir üst seviyeye çıkarmak istiyorsanız Ahrefs bir zorunluluktur. Bu yüzden dijital pazarlama alanındaki pek çok profesyonel Ahrefs’i tavsiye ediyor. Stratejinizin rekabet gücünü hızlı bir şekilde artırabilecek büyük miktarda güncel veri sağlar.

4. SSS Fox

SSS Fox, içerik pazarlama stratejinizi geliştirmek için ücretsiz bir dijital pazarlama çözümüdür. İçerik fikirleri bulmakta zorlanıyorsanız veya hedef kitleniz hakkında bilgi edinmek için yeni bir yol arıyorsanız SSS Fox size yardımcı olabilir.

SSS Fox’u denemek istiyorsanız, aşağıdaki adımları izleyin:

Anahtar kelime araştırması yapın
Bazı rakip sitelerin bir listesini derleyin
Anahtar kelimelerinizi ve rakip site URL’lerini girin

SSS Fox kullanmak bu kadar basit. İsterseniz, yemek pişirme, finans veya sağlık siteleri gibi SSS Fox’un aranması için bazı site türlerini de seçebilirsiniz. Sektör seçiminiz daha sonra SSS Fox’un analiz etmesi için yararlı web sitelerinin bir listesini oluşturur.

İsteğe bağlı olsa da, bu adım işletmenizin SSS Fox’tan en iyi şekilde yararlanmasına yardımcı olabilir.

 

Bulgularınıza dayanarak, ekibiniz hedef kitlenize ihtiyaç duydukları bilgileri sağlayan çekici blog yazıları, düşündürücü makaleler ve yardımcı çevrimiçi kılavuzlar yazabilir. Bu içerik parçaları, daha sonra değerli müşterilere yol açabilecek marka bilincini oluşturmanıza da yardımcı olabilir.

7. Pixlr

Pixlr, resim düzenleme için ücretsiz bir dijital pazarlama çözümüdür. Pixlr ile şirketiniz, siteniz, blogunuz ve sosyal medyanız için birinci sınıf içerik oluşturmak için ihtiyaç duyduğunuz fotoğraf düzenleme araçlarından vazgeçmeden pahalı fotoğraf düzenleme yazılımlarının maliyetlerini ortadan kaldırabilir.

Daha da iyisi, Pixlr web tabanlı bir fotoğraf editörüdür. Bu, ekibinizin Pixlr’ı kullanmak için bilgisayarlarına veya dizüstü bilgisayarlarına herhangi bir yazılım yüklemek zorunda olmadığı anlamına gelir. Güncellemelerin indirilmesi ve tamamlanması için de endişelenmeleri gerekmez.

Dijital pazarlama çözümü olan Pixlr’ın ekran görüntüsü

Bunun yerine fotoğraflarını yükleyebilir ve gecikmeden çalışmaya başlayabilirler.

Ekibinizin hareket halinde çalışması gerekiyorsa, Pixlr’ın iOS ve Android cihazlar için mobil uygulamasını da indirebilirler. Uygulama, şirketinizin masaüstü veya dizüstü bilgisayar kullanmadan fotoğrafları hızla değiştirmesini ve düzenlemesini kolaylaştırır.

8. Squoosh

Squoosh, çevrimiçi pazarlama stratejiniz için bir başka ücretsiz dijital pazarlama çözümüdür. Bu araç ile ekibiniz web için görüntüleri sıkıştırabilir ve bu da sitenizin hızını en üst düzeye çıkarır. Daha hızlı bir site daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunar, ayrıca Google gibi arama motorlarına pozitif SEO sinyalleri gönderir.

Pixlr gibi, Squoosh da web tabanlı bir araçtır. Herhangi bir yazılımı indirmek veya kurmak zorunda değilsiniz. Bunun yerine, web tarayıcınızı açabilir, Squoosh’a gidebilir ve ana sayfanız, blogunuz veya rehberiniz için en yeni görüntüleri sıkıştırmaya başlayabilirsiniz.

Squoosh ile ekibiniz, aşağıdakiler de dahil olmak üzere etkileyici bir sıkıştırma özellikleri listesine erişebilir:

Resminizi JPEG’den PNG’ye gibi farklı bir dosya türünde indirme
Sıkıştırılmış resimlerinizin kalitesini seçme
Resminizi yeniden boyutlandırma
Resminizin renk paletini küçültmek için boyutunu küçültün
Resminizi döndürme

Squoosh ayrıca, sıkıştırma ayarlarınızı gerçek zamanlı olarak değiştirebilmeniz için beklenen görüntü boyutunu önizlemenizi sağlar. Daha da iyisi, sıkıştırılmış görüntünüzün nasıl görüneceğini görebilirsiniz, bu da ekibinizin görüntü boyutu ve görüntü kalitesi arasında eşit bir denge sağlamasına yardımcı olabilir.

Dijital pazarlama çözümü olan Squoosh’un ekran görüntüsü

Squoosh ile bir seferde yalnızca bir görüntü sıkıştırabilseniz de, görüntü sıkıştırma için ücretsiz bir İnternet pazarlama çözümüne ihtiyaç duyan işletmeler için mükemmel bir araçtır. Ayrıca, görüntüleri hızla sıkıştırır ve bu da ekibinizin zamanının çoğunu arttırır.

Squoosh’a birkaç alternatif:

Optimizilla
io
TinyPNG

Takımınızın hangisinden en çok hoşlandığını görmek için bu araçlarla denemeler yapın.

9. MarketingCloudFX

MarketingCloudFX, şirketinize çevrimiçi pazarlama stratejilerinizin performansıyla ilgili derinlemesine bilgi sağlayan ücretli bir dijital pazarlama çözümüdür. Yalnızca tam hizmet veren bir İnternet pazarlama ajansı olan WebFX’in müşterileri için mevcut olsa da, paylaşmaya değer etkileyici bir araçtır.

Bunun nedeni MarketingCloudFX’in sektördeki en güçlü pazarlama otomasyon yazılımı süitlerinden biri olması. En gelişmiş yapay zeka ve makine öğrenimi uygulamalarından biri olan IBM Watson, MarketingCloudFX’e güç veriyor.

IBM Watson ile, MarketingCloudFX işinize aşağıdaki konularda içgörü sağlayabilir:

Web sitenizden üretilen çevrimdışı bağlantılar
Sitenizi ziyaret eden kullanıcılar tarafından yapılan telefon görüşmeleri
Web siteniz tarafından oluşturulan gelir
Ve dahası…

MarketingCloudFX ayrıca şirketinizin içerik pazarlaması gibi stratejileriniz hakkında sektöre özel bilgiler edinmesini sağlar. Milyarlarca veri noktasıyla MarketingCloudFX, sektör verilerinize dayanarak, hangi konuların en fazla değeri sunduğunu şirketinize söyleyebilir.

Rakipler tarafından kazanılan trafik aramak için doğru sayıları bile alabilirsiniz.

Dijital bir pazarlama çözümü olan MarketingCloudFX’in ekran görüntüsü

Daha da iyisi, MarketingCloudFX’i aşağıdakiler de dahil olmak üzere birkaç platforma entegre edebilirsiniz:

Satış ekibi
Marketo
Shopify
Amazon Seller Central
Ve dahası

MarketingCloudFX’e Google Chrome veya mobil uygulama gibi bir web tarayıcısı üzerinden de erişebilirsiniz.

Son derece güçlü bir yazılımdır ve yalnızca WebFX müşterileri için mevcut olsa da dikkate değer. WebFX ile yalnızca rekabetçi ve veri odaklı bir strateji almazsınız, aynı zamanda endüstrinin en gelişmiş pazarlama yazılımlarından bazılarına erişirsiniz.

Bu nedenle, WebFX’in son beş yılda müşterileri için 1,5 milyar ABD dolarından fazla gelir elde etmiş olması.

10. Screaming Frog

Screaming Frog, web sitelerine ve teknik SEOlarına derinlemesine dalmak isteyen şirketler için mükemmel bir dijital pazarlama çözümüdür. Screaming Frog ile işletmeniz, 404’ler gibi site hatalarını keşfetmek için sitenizi yıldırım hızında tarayabilir.

Screaming Frog’u sitenizdeki sayfalara derinlemesine bakmak için de kullanabilirsiniz. Örneğin, bu İnternet pazarlama çözümü ile, web sitenizdeki belirli bir sayfaya kaç tane iç ve dış linkin gittiğini görebilirsiniz.

Buffer gibi, Screaming Frog’un ücretsiz veya ücretli bir sürümüne erişebilirsiniz. Ücretli sürümde, işletmeniz sınırsız sayıda URL’yi tarayabilir. Buna karşılık, ücretsiz sürüm, taramalarınızı 500 URL’yle sınırlandırıyor. Screaming Frog’un ücretli sürümü Google Analytics ve Google Arama Konsolu ile de bütünleşebilir.

Scrog Frog’u deneyin ve takımınızın ücretli versiyonunu düşünmeden önce nasıl beğendiğini görün. Sitenizin büyüklüğüne ve Screaming Frog ile ne yapmak istediğinize bağlı olarak, ücretsiz sürüm işletmenizin ihtiyaç duyduğu her şeyi sunabilir.

Screaming Frog’u denemeye karar verirseniz, şirketin kullanım kılavuzuna, SSS bölümüne ve web sitesindeki destek bölümüne göz atın. Ekibinizin platformdan en iyi şekilde yararlanabilmesi için onlarca yararlı, anlaşılması kolay kaynağa sahiptir.

Kısa bir not olarak, Screaming Frog, Windows, Mac ve Ubuntu için indirilebilir bir yazılım uygulamasıdır. Pixlr veya Squoosh’tan farklı olarak, örneğin Screaming Frog programına İnternet tarayıcınız üzerinden erişilemez. Screaming Frog’u kullanmak için bir masaüstüne veya dizüstü bilgisayara ihtiyacınız var.

Dijital pazarlama başarısı için 3 bonus ipucu

Çevrimiçi pazarlamada başarılı olmak istiyorsanız, güçlü bir dijital pazarlama çözümleri grubundan daha fazlasına ihtiyacınız var. Ayrıca hedef kitlenizi çeken, dönüştüren ve hedef alan, rekabetçi ve özgün bir stratejiye ihtiyacınız var.

Bu üç ipucu ile stratejinizi geliştirin:

1. DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİZİ DENETİN

Şirketinizin dijital pazarlama konusunda ne kadar tecrübe veya geçmişi olursa olsun, stratejilerinizi rutin olarak denetlemek çok önemlidir. Bunu yapmazsanız, işletmeniz çevrimiçi pazarlama yaklaşımınızı geliştirmek için değerli fırsatları kaçırabilir.

Ekibinizle stratejilerinizi denetlemek için rutin bir program hazırlayın. Plana bağlı olarak, yaklaşımlarınızı yıllık, üç aylık veya aylık olarak değerlendirebilirsiniz. En iyi sonuçları elde etmek için performansınızı değerlendirmek için bir yıldan fazla beklemeyin.

Stratejilerinizi denetlemek için zamanınız veya kaynağınız yoksa, her zaman özel bir dijital pazarlama ajansıyla ortak olabilirsiniz. Performansınızı analiz edebilir ve işlem yapılabilir öneriler içeren bir rapor derleyebilir. Bazı durumlarda, ajans bu değişiklikleri sizin için uygulayabilir.

2. HER EKİBE ÜYE OLMA STRATEJİNİZİ ERİŞTİRİN

İşinize bağlı olarak, çeşitli ekip üyeleriyle çalışabilirsiniz. Küçük bir ekiple çalışsanız bile, departmanınızın bilgi paylaşımını en üst düzeye çıkarması esastır. Herkesin stil rehberleri, marka yönergeleri ve daha fazlası gibi kritik belgelere erişmesini istiyorsunuz.

Google Belgeler veya Google E-Tablolar gibi bulut tabanlı programlar kullanıyorsanız, şirket belgelerini kolaylıkla paylaşabilirsiniz. Bu yaklaşım bilgi paylaşımını kolaylaştırır ve ekibinizdeki herkesin dijital pazarlama stratejinizle neye çalıştığınızı bilmesini kolaylaştırır.

3. HEDEF DENETİMİNİZİN ZAMAN BİRLİKTE ÇALIŞMASI

Çevrimiçi pazarlamada, işletmenizin hedef kitlenizin ihtiyaçlarını onlardan önce anlamalarını ve tahmin etmelerini sağlayın. Zorlu ve zaman alıcı olsa da, bu ipucu satışlarınız, müşteri adayı oluşturma ve marka bilinirliği çalışmalarınız üzerinde büyük bir etkiye sahip olabilir.

Müşteri yolculuğu haritalama ile izleyicilerinizin istek ve beklentilerini tahmin etmeye başlayabilirsiniz. Bir müşteri yolculuk haritası, hedef kitlenizin izlediği yollara geldiğinde ekibinize bir referans noktası sağlar.

Hedef kitlenizin bir sonraki basamağını tahmin etmek için şirketinizin haritasını kullanın; örneğin, e-posta bülteninize kaydolan veya sosyal medyada şirketinizi takip eden kullanıcılar için. Ardından, içerik türünü oluşturabilir veya onları dönüştürmeye yönlendirmek için gereken yönü sağlayabilirsiniz.

Profesyonel dijital pazarlama çözümleri mi arıyorsunuz?

Web pazarlamanızı şirket içinde yönetmek için mücadele ediyorsanız, Arifin eksiksiz bir dijital pazarlama çözümü sağlayabilir. Tam hizmet veren bir İnternet pazarlama ajansı olarak, işletmenizin çevrimiçi olarak başarılı olması için gereken tüm hizmetleri ve araçları sunuyoruz.

En popüler hizmetlerimiz arasında şunlar bulunmaktadır:

SEO
SEO denetimleri
Tıklama başına ödeme (PPC) reklamcılığı
İçerik pazarlama
Web tasarımı
Sosyal medya pazarlamacılığı

Dijital Pazarlama Sonuç

Müşterilerimiz için son beş yılda elde edilen 1,5 milyar doların üzerinde gelir (ve 4,6 milyondan fazla müşteri adayı) ile Arifin, benzersiz bir müşteri deneyimi ve eşsiz sonuçlar sunmaktadır. Müşterilerimiz için tavsiye puanımızın, bugün bize ulaşarak sektör ortalamasının yüzde 488 üzerinde olduğunu keşfedin.

Bizi çevrimiçi olarak arayın veya 08503052515 numaralı telefondan bizi arayarak birebir sohbet edin!


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir